Ludzie często myślą, że ich główną rolą w marketingu rekomendacyjnym jest REJESTRACJA jak największej ilości nowych
Kandydatów. Mierzą swoją skuteczność tym, że w danym miesiącu wpisali
20, 50 a może i więcej osób. Ludzie, których znam, a którzy w chwili
obecnej zarabiają największe pieniądze
na polskim rynku w tej branży, w
ciągu kilku lat zarejestrowali osobiście tylko KILKADZIESIĄT osób. To, co robili i robią to BUDUJĄ zespoły i pomagają im w osiągnięciu konkretnego rezultatu. Pracują w GŁĘBOKOŚCI. Pracują z tymi, którzy chcą się rozwijać.
Skupiając się tylko na pozyskiwaniu nowych Partnerów, kiedy masz czas, aby pomóc nowym ludziom w rozwinięciu ich biznesu? Kiedy możesz przekazać wiedzę
o podstawowych umiejętnościach, sposobie budowania zespołu jak i zarabianiu pieniędzy? Większość osób w marketingu rekomendacyjnym nie jest jednozawodowcami. Pracują w swoich firmach lub na etacie. Mogą poświęcić 2-3 godziny dziennie.
o podstawowych umiejętnościach, sposobie budowania zespołu jak i zarabianiu pieniędzy? Większość osób w marketingu rekomendacyjnym nie jest jednozawodowcami. Pracują w swoich firmach lub na etacie. Mogą poświęcić 2-3 godziny dziennie.
Jeżeli szukasz
tylko nowych ludzi, to fakt
są wyniki, ale być może
na KRÓTKĄ metę. Ilu z tych nowych
Partnerów PODEJMUJE działanie? Ilu z nich
zostanie w następnych miesiącach, jeżeli nie wie, co i jak ma robić? Oczywiście nie
każdy zacznie działać, mimo wcześniejszych
deklaracji albo odejdzie. Ale Ci najwięksi w
branży osiągają GIGANTYCZNY sukces dzięki
temu, że UCZĄ swoich
nowych ludzi, pomagają im, aby jak
najszybciej zarobili pierwsze pieniądze, odnieśli sukces, usamodzielnili się i POWTARZAJĄ PROCES od nowa. Są świetnymi NAUCZYCIELAMI.
Wracają do
swojej listy i pracują nad
rejestracją nowych osób w momencie, kiedy mogą to zrobić, czyli wtedy, kiedy
Nowy Partner ma już swoich ludzi do współpracy, zarabia pieniądze i może sam przekazywać wiedzę o budowaniu biznesu.
Jeżeli
zajmujesz się tylko pozyskiwaniem nowych Partnerów, to siłą rzeczy NIE MASZ czasu pracować z nimi. A NOWI mają
wiele pytań, wiele wątpliwości i potrzebują WSPARCIA.
Pozostawieni SAMI sobie nie zdziałają wiele. Często chcą, ale NIE ma im kto pomóc, SAMI szukają i jeżeli są zdeterminowani
odniosą sukces ale zamiast iść PROSTĄ drogą ze swoim Sponsorem są zdani tylko na siebie. Kiedy budujesz zespół to wprowadzasz ludzi, pracujesz z nimi, uczysz ich i pomagasz tak
długo, jak to jest konieczne i dopiero wracasz do osobistej rekrutacji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz