Czy słyszałeś o linii lotniczej, która
rekrutując personel pokładowy nie
zatrudnia, tych, którzy mają już doświadczenie
w lataniu? Dlaczego tak postępują? Twierdzą, że ci ludzie mają już z góry przyjęte WYOBRAŻENIA, ustalone WZORCE postępowania, jaki i przepracowane ZŁE NAWYKI. Dlatego wolą szkolić je OD PODSTAW. Wiele osób działających w
marketingu rekomendacyjnym POWIELA powszechnie
przyjętą opinię, że osoby, które w przeszłości DZIAŁAŁY lub są obecnie ZAANGAŻOWANE w branży, to NAJLEPSI kandydaci
do współpracy.
Nie trzeba ich wtedy przekonywać do samego modelu biznesowego, udowadniać, że działa, pokonywać wielu obiekcji. To PRAWDA, choć z drugiej strony przyjęcie takiej osoby może się wiązać z licznymi wyzwaniami. Jeżeli do Twojego zespołu przyjdzie LIDER, który w krótkim czasie zbuduje
dużą organizację, to Twoja ranga, jak i dochody wystrzelą w górę. Ale kiedy pojawi
się na rynku LEPSZA propozycja Twój Partner może
ODEJŚĆ zabierając ze sobą ludzi, którzy
przyszli razem z nim. Jeżeli TY SAM
w tym czasie nie staniesz się liderem
lub nie masz SOLIDNYCH FUNDAMENTÓW w
swojej organizacji - czeka Cię gwałtowny
spadek obrotów i pieniędzy, które zarabiasz. Musisz to mieć na uwadze.
Człowiek, który podjął z Tobą współpracę a w przeszłości działał w marketingu
rekomendacyjnym także ma wypracowany swój własny SPOSÓB
DZIAŁANIA, nie zawsze profesjonalny, nawyki,
które wymagają zmiany. Często WSZYSTKO WIE LEPIEJ. Czasami trzeba poświęcić sporo czasu, aby Twój Partner NA NOWO przyjął zasady, w jaki sposób
pracować WŁAŚCIWIE. Tymczasem osoby, które poszukują
dodatkowego źródła dochodu i nie mają pojęcia, że istnieje model marketingu rekomendacyjnego, często
stają się BARDZO DOBRYMI Partnerami.
Warto przyjąć, że KAŻDY ma
potencjał, choć nie każdy go wykorzysta. Ludzie, za którymi nie stoi ŻADNE doświadczenie, ale istnieje POTRZEBA ZMIANY w życiu finansowym lub realizacji konkretnego celu, są bardziej chętni do NAUKI, jak i TRENINGU umiejętności. Widzą POTENCJAŁ i możliwości dla siebie. Chcą abyś IM POKAZAŁ w jaki sposób mają z Tobą pracować. Czytają książki, które im podsuniesz, oglądają przesłane filmy szkoleniowe i motywacyjne, uczestniczą w webinarach. Są CIEKAWI wiedzy.
Niejednokrotnie, zanim zarejestrujesz takie osoby, trzeba będzie się zmierzyć z
dużymi obiekcjami, kiedy Twoi
Kandydaci wynajdą w Internecie same „superlatywy” na temat branży lub zaczną wysłuchiwać rewelacji swoich znajomych i rodziny. Ale od tego jesteś przecież TY i AUTORYTETY, które stoją za Tobą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz