„…połowa z tych ludzi
nie przyjedzie na następny zlot, ale Ci, którzy tu wrócą będą zarabiać dwukrotnie więcej niż przeciętnie. Twoim
zadaniem jest znaleźć się wśród tego tysiąca, który wróci…Na kolejny zjazd
połowa z tego tysiąca nie zjawi się tutaj, ale pięćsetka, która powróci będzie
zarabiać czterokrotność średniej”. Jeżeli
będziesz stale powracał znajdziesz
się wśród najwyżej OPŁACANYCH uczestników…”.
Te słowa usłyszał Eric Worre – legenda marketingu
sieciowego, kiedy był dopiero u progu swojej kariery networkowej. To zdanie oddaje IDEĘ WAŻNYCH WYDARZEŃ, w których masz
okazję uczestniczyć. Łączą one w sobie wiele elementów: motywację, historie
liderów, szkolenie umiejętności, wiedzę produktową. Niejednokrotnie gośćmi są
znani mówcy i trenerzy rozwoju osobistego, którzy wlewają w Ciebie wiedzę, dużą dawkę pozytywnej energii,
wiary, że jest możliwe osiągnięcie sukcesu, dają konkretne wskazówki, które
mają być inspiracją dla Twojego działania. To jest DUŻA WARTOŚĆ.
Powiesz, ja to już znam,
słyszałem wiele razy, ale prawda
jest taka, że ciągle się uczysz, bo ten biznes wymaga ciągłego rozwoju – przyznają to najwięksi w branży. Czasami
z takiego wydarzenia możesz WYNIEŚĆ
JEDNĄ MYŚL, która
wdrożona w życie popchnie
Twój biznes do przodu i przełoży się na pieniądze.
Kiedy w jednym miejscu spotykasz od kilkuset do kilku
tysięcy ludzi, to możesz zobaczyć, że nie jesteś sam ze swoim marzeniem o
wolności finansowej. Zobaczysz tych, którzy dążą do tego samego celu. Od swojego
Sponsora zawsze usłyszysz, aby
zabrać na taki event jak najwięcej osób ze swojego zespołu jak i tych, którzy nie
są jeszcze przekonani do współpracy z Tobą, aby zobaczyli jak wygląda
biznes marketingu sieciowego. Wielu po takim wyjeździe podejmuje decyzję o
rejestracji do biznesu.
Jeżeli takie wydarzenia odbywają się kilka razy w roku,
wówczas wielu ludzi ma problem. Przykładowo jesteś Partnerem, który dopiero
zaczął, zainwestowałeś w produkty/usługi, byłeś już na jednym evencie, który
też kosztuje (nocleg w hotelu, dojazd, częściowa odpłatność na pokrycie kosztów
wynajmu sali) i robi się z tego kilkaset złotych. Dlatego jeżeli nie wszedłeś
do biznesu, jako osoba, która ma rezerwy, z których może skorzystać
inwestując w częste szkolenia a jeszcze nie zarabiasz - wybieraj, te najbardziej wartościowe dla
Ciebie ale NIE REZYGNUJ. Pomyśl o wykonaniu pracy, zanim pojedziesz na kolejne, czyli zabraniu Twojego nowego zespołu, który
do tego czasu powstanie, o nowych Kandydatach. Przetwórz IDEĘ w DZIAŁANIE, aby to szkolenie zostało zapłacone z Twoich REZULTATÓW.
Ludzie jeżdżą z wydarzenia na wydarzenie i nierzadko stoją
w miejscu z wynikami, bo czują, że mogą wiele tylko w ciągu tych dwóch dni
szkolenia a kiedy wracają do domu, krzywa
motywacji spada do zera. NIE DZIAŁAJĄ i nie STOSUJĄ WIEDZY, którą otrzymali,
czekają na następne wydarzenie...
Dlatego zadbaj o własną, WEWNĘTRZNĄ inspirację
i motywację, która pcha Cię naprzód a wtedy
POWRÓT z eventu będzie kolejnym przyspieszeniem Twojego biznesu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz