niedziela, 10 kwietnia 2016

KIM JEST NAJWAŻNIEJSZA OSOBA, BEZ KTÓREJ TWÓJ biznes marketingu rekomendacyjnego nie ruszy do przodu?

Czy wiesz kim jest NAJWAŻNIEJSZY człowiek, którego musisz pozyskać do swojego biznesu marketingu rekomendacyjnego? Odpowiedź być może Cię zaskoczy, ale to właśnie jesteś TY SAM! Dopóki nie zrekrutujesz samego siebie, nie będziesz w pełni przeświadczony o słuszności swojej decyzji, masz małe szanse aby stworzyć prawdziwe źródło dochodu. Dlaczego?

PO PIERWSZE jeżeli nie będziesz przekonany, co do słuszności tego co robisz, ZABRAKNIE Ci pewności siebie i właściwej postawy. Każdy z kim będziesz rozmawiać natychmiast wyczuje brak wiary w to, czym się zajmujesz. Musisz "zaprogramować się" MENTALNIE, aby ten biznes stał się dla Ciebie priorytetem. Prawda jest taka, że nawet jeżeli idea marketingu rekomendacyjnego spotyka się z przychylnością, to większość NIGDY nie podejmuje decyzji, aby ten biznes stał się dużym przedsięwzięciem. 

Jeżeli spojrzysz na ludzi sukcesu w tej branży i nie tylko w tej, to zobaczysz, że trzeba być całkowicie ZANURZONYM, w tym co się robi. Jeżeli nie wierzysz w to, co
robisz, traktujesz marketing rekomendacyjny jako ot, takie sobie niepoważne zajęcie, to Twoi Kandydaci będą to czuli całym sobą, nie ukryjesz tego. Dlaczego ktoś miałby uwierzyć w to, co mówisz, skoro nie widzi u Ciebie przekonania i ekscytacji? 

Kto chciałby pracować z kimś, kto jest zaangażowany na pół gwizdka, ani go to ziębi ani parzy, działa ot tak sobie od niechcenia? Czy wolałbyś raczej osobę, która z wizją i dużą energią przedstawia produkty/usługi, plan marketingowy, firmę i możliwości finansowe jakie stwarza? Raczej zapragniesz pracy z najlepszymi lub tymi, którzy swoją postawą pretendują to bycia takim właśnie ludźmi. 

PO DRUGIE, aby rzeczywiście zrekrutować samego siebie będziesz potrzebował CZASU. Ten czas będzie Ci potrzebny na wiele rzeczy, ponieważ będziesz je robił po swoim normalnym zajęciu zawodowym, które daje Ci utrzymanie. Będziesz testował produkty lub usługi, aby przekonać się jakie dają rezultaty lub wymierne korzyści. Będziesz zgłębiał samą firmę, od czasu do czasu jeździł na wydarzenia. 

Siłą rzeczy będzie potrzebny Ci czas,  aby codziennie czytać, słuchać lub oglądać materiały dotyczące rozwoju osobistego. Będziesz musiał SAM ocenić czy ten biznes chcesz rozwijać i widzisz w nim przyszłość dla siebie? Może minąć wiele tygodni zanim POCZUJESZ, że chcesz się naprawdę zaangażować.

PO TRZECIE, będziesz musiał rozwinąć w sobie wiarę, że uda Ci się odnieść sukces zanim ten sukces przyjdzie do Ciebie. Niestety, nie odwrotnie. Jeżeli uwierzysz, że możesz zarabiać w biznesie marketingu rekomendacyjnego, to znajdziesz sposób, aby tego dokonać. Jeżeli nie, wówczas wymówki staną się SIŁĄ, która weźmie górę nad chęcią DZIAŁANIA i w konsekwencji doprowadzi Cię do porażki. Jak mówi Les Brown - musisz najpierw zobaczyć pewne rzeczy w SOBIE, zanim inni dostrzegą je u Ciebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz