sobota, 5 marca 2016

NOWE ZASADY, NOWY MANIFEST czyli Randy Gage w akcji. Czy potrzebne są zmiany w prezentacji biznesu marketingu rekomendacyjnego?

Randy Gage to bez wątpienia człowiek, który ma WIELE do powiedzenia na temat marketingu rekomendacyjnego.  Wizjoner, lider, który zarobił krocie. Uważa, że czasy, w których obecnie działamy wymagają ZMIANY podejścia do sposobu, w jaki dotychczas przedstawiano ten biznes. I choć niektóre elementy nie były tak mocno akcentowane w Polsce, to warto poznać NOWE zasady. Można się zastanowić, czy faktycznie pewne rzeczy Cię raziły w sposobie przekazywania idei funkcjonowania tego modelu biznesu. Randy jest zwolennikiem takiej prezentacji, która w naturalny sposób REZONUJE z ludźmi. 

ZASADA NR 1 - nie musisz spać pod mostem, aby przyłączyć się do network marketingu

Randy twierdzi, że zbyt często przedstawiano ludzi, którzy odnieśli niesamowity sukces jako tych, którzy wcześniej byli bezdomni, byli nieudacznikami czy bankrutami. Tymczasem ten biznes ma być ATRAKCYJNY dla ludzi na wszystkich poziomach, czyli wśród tych, którzy już odnieśli sukces w życiu, są bardzo dobrze sytuowani i mają znakomitą sytuację finansową. Trzeba celebrować także tych, którzy są świetnie wykształceni, mają dobrze płatne posady a WYBRALI właśnie ten model biznesu. 

ZASADA NR 2 - trzeba przestać umniejszać znaczenie wyższego wykształcenia, unikać twierdzeń, że każdy, kto jest na etacie jest przegrany

Uzasadnia to faktem, że nikt nie lubi być osądzany czy traktowany
protekcjonalnie. Jeżeli chcesz komuś pomóc, musisz przestać go osądzać. A jeżeli chcesz aby przyłączył się do biznesu marketingu rekomendacyjnego, musisz traktować go z szacunkiem. Wielu ludzi ma dobrze płatne profesje i lubi swój zawód, choć może nie zapewnia im stylu życia, którego pragną i wolności wyboru. Trzeba przyjąć te fakty do wiadomości. 

Rekrutacja do biznesu to nie wpasowywanie ludzi w istniejące ramy ale pokazywanie im drogi, jak mogą osiągnąć rzeczy, których pragną. Myślę, że to szczególnie trafne spostrzeżenie. Dla wielu ludzi marketing rekomendacyjny mógłby stać się doskonałą alternatywą, ale już na samym początku zasypywani są dogmatami, których nie mogą złamać aby odnieść sukces. 

ZASADA NR 3 - zaprzestanie promowania 5 i 6-cio cyfrowych miesięcznych dochodów

Pomijam tu pewne regulacje w USA, złą prasę, ataki na wybrane firmy itd. Generalnie chodzi tu o fakt, że dla większości ludzi takie dochody nie mieszczą się w ich granicach wyobraźni, jak i nie wierzą aby mogli tego dokonać. Nie potrzeba wielkich liczb. Ludzie, którzy mają tak duże dochody, dzięki marketingowi rekomendacyjnemu istnieją naprawdę i to są niepodważalne fakty. Dla wielu ludzi możliwość uzyskiwania pasywnych dochodów byłaby czymś znakomitym. Ci, którym nie powodzi się dobrze, marketing rekomendacyjny może być wielką szansą na zmianę sytuacji finansowej. Jednak sześciocyfrowe dochody liderów wydają się im nierealne. 

ZASADA NR 4 - kreuj wydobycie się z zadłużenia, jako ważny element tego biznesu

Ten element bardzo rezonuje z sytuacją wielu ludzi. Prawie każdy my jakiś debet, karty kredytowe, kredyty konsumcyjne, hipoteczne. Wydobycie się z tych zobowiązań jest dla wielu marzeniem. Nawet jeżeli ktoś jest wolny od zadłużenia, ma znajomych, rodzinę, przyjaciół, którzy wciąż coś spłacają. Randy twierdzi, że informacja o tym, że ten biznes może Ci bardzo pomóc w takiej sytuacji, jest bardzo ważnym elementem samego procesu rekrutacyjnego. 

ZASADA NR 5 - scena nie jest miejscem dla ludzi, którzy otrzymują nagrody a w rzeczywistości nie są do niej zakwalifikowani

Chodzi tutaj o sytuację kiedy ktoś np. zdobywa lukratywną rangę ponieważ udało mu się ją osiągnąć jednego miesiąca. Wzrosła przykładowo liczba Klientów i dystrybutorów w jego organizacji. Ale już w następnym miesiącu tej rangi nie utrzymuje. I osoby na górze i w strukturze poniżej wiedzą o tym, a to rodzi brak zaufania i niepotrzebne domysły. 

Można się nie zgodzić z NOWYMI zasadami, które wprowadza Randy Gage,  można z nimi dyskutować. Ale jednego nie można odmówić - potrzeby ZMIANY w przedstawianiu biznesu marketingu rekomendacyjnego. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz