niedziela, 20 września 2015

NAJLEPSZA DROGA DO BUDOWY ZESPOŁU w marketingu rekomendacyjnym

Pewna maksyma mówi, że jeżeli Twoja metoda przynosi rezultaty to stosują ją tak DŁUGO, dopóki działa. Jest wiele dróg prowadzących do efektywnego budowania zespołu w biznesie marketingu rekomendacyjnego. Każdy z liderów ma swój własny, wypracowany sposób mimo, że korzysta z pewnego modelowego wzorca działania. Jednym z nich jest ciągła, osobista REKRUTACJA nowych Partnerów, umieszczenie ich w pierwszej linii i koncentracja na tych, którzy poważnie myślą o biznesie. Czyli tak naprawdę wśród pozyskanych osób, szukasz KILKU pereł, z którymi wystrzelisz w górę. 

Najlepsza droga do budowania zespołu w marketingu rekomendacyjnym prowadzi poprzez intensywną pracę w GŁĘBOKOŚCI Twojej organizacji. Fakt, przez pierwsze miesiące a w niektórych przypadkach i pierwsze dwa lata (zależy to od Twoich celów, oczekiwań, czasu i wielu innych czynników) OSOBIŚCIE rejestrujesz nowych Partnerów i poszukujesz kilku

KLUCZOWYCH osób. Kiedy już je znajdziesz poświęcasz swój CZAS na pracę z nimi i pomoc w rekrutacji osób do ich zespołów. 

Przykładowo, rejestrujesz osobiście nową osobę np. Anię, Twoją rolą jest pomóc Ani w ciągu miesiąca, dwóch zarejestrować kilku jej Partnerów i kilku Klientów. Ania rejestruje Tomka, Kasię, Monikę, Kubę i Bogdana. Tylko Kuba i Bogdan są zainteresowani szybkim rozwojem. Wtedy SKUPIASZ swój wysiłek na pomocy Kubie i Bogdanowi, aby Ci ludzie jak najszybciej także mieli swoje kilkuosobowe zespoły. Ania poszukuje nowych Partnerów a Ty przede wszystkim pracujesz z jej zespołem. Ania będzie zaangażowana coraz bardziej, bo widzi wyniki wspólnej pracy. Jest szansa, że Tomek, Monika i Kasia także się obudzą ponieważ zobaczą, co TRACĄ

Powtarzasz PROCES aż uzyskasz kilkadziesiąt poziomów na KAŻDEJ nodze w swojej organizacji (zależy to oczywiście od rodzaju planu marketingowego). Dzięki takiej sytuacji KORZEŃ Twojej organizacji sięga bardzo głęboko. Oznacza to, że ludzie w tak rozbudowanym zespole będą mniej skłonni, aby zakończyć swój biznes marketingu rekomendacyjnego, bo WIDZĄ, co mogą stracić a obawa przed STRATĄ jest bardzo silnym motywatorem, nawet jeżeli jeszcze nie zarabiają pieniędzy.

Poza tym w tak silnej NODZE samoistnie pojawią się LIDERZY, którzy spowodują właściwy PRZYROST. Dzięki takiej sytuacji nie będziesz musiał tak ciężko pracować, jak do tej pory. Będziesz mógł przenieść swoją uwagę na kolejną nogę lub inne, wymagające obszary. 

W wielu planach marketingowych jest tak, że nawet jeżeli pomiędzy Tobą a liderem będącym głęboko, kilkadziesiąt poziomów w dół, będą osoby, które niczego nie zrobią lub zakończą współpracę, ROZROST organizacji wśród Twoich LIDERÓW będzie bezpośrednio przekładał się na Twoje wyniki finansowe. Poza tym takie osoby ZAWSZE rozpalają ogień u tych, którzy są nad nimi a nie mają REZULTATÓW

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz