czwartek, 3 września 2015

9 ELEMENTÓW NA LIŚCIE KONTROLNEJ ludzi, którzy poważnie myślą o biznesie marketingu rekomendacyjnego

W marketingu rekomendacyjnym możesz wzorować się na ludziach, którzy koncentrują swoje wysiłki na określonych AKTYWNOŚCIACH w KAŻDYM miesiącu. I choć każdy człowiek działa inaczej, ma inną osobowość, buduje własną strategię, to są pewne cechy wspólne u ludzi, którzy osiągają doskonałe wyniki.

PO PIERWSZE: ktoś, kto chce wypracować rezultaty i ma zamiar poważnie zaangażować się, spotyka 2-5 nowych osób dziennie. Każdy wie, że nawet niekończąca się lista,  kiedyś się skończy. Spotykając lub nawiązując kontakt z kimś, kogo nie znają zwiększają swoje szanse. Liczby mają znaczenie. Poznają ludzi dzięki mediom społecznościowym, ogłoszeniom, uczestnictwu w rozmaitych wydarzeniach, szkoleniach, projektach, konferencjach, eventach, bywając w interesujących ich grupach lub organizacjach - stale poszerzają swój horyzont. Nowi ludzie są im potrzebni do przedstawienia idei biznesu lub produktów.

PO DRUGIE: człowiek poważnie zaangażowany, codziennie

rozmawiając z kilkoma osobami, zawsze ma komu przedstawić swoją propozycję. Jeżeli rozmawiasz z paroma osobami dziennie bez trudu wykonasz od kilkunastu do trzydziestu prezentacji każdego miesiąca. Niekoniecznie musisz zrobić to osobiście, może to być np. prezentacja internetowa.

PO TRZECIE: rejestrują do biznesu martketingu rekomendacyjnego 2-5 osób miesięcznie. Przy założeniu od 12-30 prezentacji każdego miesiąca, jest to realna liczba. Z pięciu osób, którym zostanie przedstawione rozwiązanie ich problemów 1 zdecyduje się na rejestrację. 

PO CZWARTE: szukają Klientów na swoje produkty. Kiedy propozycja biznesowa nie jest zaakceptowana, pytają o możliwość spróbowania i przetestowania produktu. Szukają nowych kilku nabywców każdego miesiąca. Przy określonej liczbie prezentacji jest to do zrobienia. 

PO PIĄTE: czytają codziennie przynajmniej przez 30 minut. O czym? O rozwijaniu biznesu, własnym rozwoju osobistym, umiejętnościach, lepszej komunikacji, sprzedaży, perswazji. Po prostu wciąż się doskonalą ale nie przysłania im to działania każdego dnia. Inwestują w swoją edukację.

PO SZÓSTE: używają wyłącznie produktów swojej firmy. Nigdy nie będą korzystali z konkurencyjnej. Mają uruchomione automatyczne wysyłki. Zawsze testują nowości. najlepszymi Klientami swojej firmy. 

PO SIÓDME: w czasie jazdy samochodem przynajmniej godzinę słuchają audiobooków, które mają tak jak książki, pomóc im w dalszym rozwoju siebie i swoich umiejętności. Wykorzystują czas, kiedy są w drodze.

PO ÓSME: biorą udział w ważnych wydarzeniach firmowych, tych lokalnych, regionalnych i międzynarodowych. To są zawsze doskonałe okazje do rozbudowy swojego zespołu o nowe osoby jak i zacieśnienia więzi w zespole, coraz lepszych relacji. 

PO DZIEWIĄTE: pracują blisko ze swoim zespołem. Poświęcają czas wszystkim, ale przede wszystkim pracują z tymi, którzy myślą poważnie o biznesie marketingu rekomendacyjnego. To może być 5-10% zespołu. Pomagają każdej nowej osobie właściwie wystartować. Są dostępni i zawsze można na nich liczyć. 

Zawsze konsultują się ze swoim mentorem przynajmniej kilka razy w miesiącu. Szukają jego wsparcia, nowych rozwiązań, które pomogą w posuwaniu naprzód  biznesu. To może być ktoś oddalony od Ciebie wiele szczebli, ktoś kto jest tam, gdzie ty chcesz dopiero dotrzeć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz