środa, 26 sierpnia 2015

PRAWDA O MODELOWEJ DUPLIKACJI w marketingu rekomendacyjnym

Jak wiesz DUPLIKACJA prowadzi Cię do budowy Twojego wyczekiwanego dochodu pasywnego w marketingu rekomendacyjnym.  Ludzie w Twoim zespole powtarzają proces podążania za systemem. Mimo wszystko, każdy robi to na swój sposób, choć trzyma się pewnego ustalonego WZORCA. Na prezentacjach DUPLIKACJA często przedstawiana jest MODELOWO, gdzie każdy rejestruje nowych Partnerów w określonym tempie i przyrost zespołu następuje w oparciu o postęp geometryczny.  Po kilku latach widzisz na slajdzie lub filmie ogromną grupę ludzi, (np. 2000 osób), którzy tworzą Twój biznes. Życie weryfikuje tę zasadę, bądź świadomy, że sytuacje IDEALNE najczęściej istnieją w teorii.

W praktyce znajomość pewnych faktów znacznie UŁATWI Ci działanie i spowoduje, że nie będziesz sfrustrowany tym, że duplikacja nie funkcjonuje modelowo

1. Wiedz, że większość zarejestrowanych przez Ciebie

osób NIE zrobi NIC, nawet jeżeli poświęcisz im bardzo dużo czasu na trening i przekazywanie wiedzy. Możesz przyjąć przedział, że to będzie między 80 a 90% osób w Twoim zespole. Twoim zadaniem jest WYSZUKANIE liderów, zaproponowanie swojego czasu KAŻDEMU, ale praca z tymi 10%, którzy będą działać aktywnie.

2. Każdy człowiek jest DOBRY w jakimś określonym aspekcie. Twoją rolą jako Sponsora, jest pomóc odnaleźć mu te najlepsze cechy w sobie i aktywny udział w budowie biznesu w sposób, który NAJPEŁNIEJ wykorzystuje mocne strony Twojego Partnera. Przykładowo ktoś świetnie sobie radzi z wystąpieniami przed grupą ludzi, inny woli rozmowy 1 na 1. Jeden woli posługiwać się prezentacja internetową, drugi chętnie opowie własnymi słowami przy użyciu broszury lub gotowej prezentacji filmowej. Postaraj się wspólnie znaleźć najlepszy dla danej osoby sposób podążania za systemem, który wypracuje rezultaty. 

3. Twoi NAJLEPSI ludzie mogą nie chcieć Twojej pomocy. Sami odkryją i wypracują metodę, która najlepiej dla nich zadziała. To czyni ich LIDERAMI. Oni właśnie są budowniczymi, których szukasz. Bądź wdzięczny, że masz takie osoby i nie próbuj przestawiać ich na wytyczoną ścieżkę. Każdy ma prawo dokonać wyboru, w jaki sposób chce pracować. System ma ułatwić tysiącom ludzi odnalezienie się w marketingu rekomendacyjnym, ale wielu liderów wyjdzie poza schemat. 

4. Forsowanie na siłę w Twojej  drużynie sposobu budowy zespołu,  identycznie jak Ty go prowadzisz, nie ma sensu. Każdy ma PRAWO używając systemu działać we własny sposób. Każdy jest NIEZALEŻNYM człowiekiem i dystrybutorem. Możesz pokazać, co działa w Twoim przypadku i jak postępują liderzy, pomóc ale nie narzucać sposobu, w jaki należy prowadzić biznes marketingu rekomendacyjnego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz