niedziela, 25 października 2015

CZY POTRAFISZ I CHCESZ POMÓC nowym Partnerom w Twoim zespole?

Biznes marketingu rekomendacyjnego to biznes NAUCZANIA i przekazywania wiedzy. Wielu ludzi, którzy zostali wprowadzeni do branży i pozostawieni sami sobie, mimo potencjału jaki mieli, nie było w stanie zrobić kroku naprzód, ponieważ nie mieli wytyczonego KIERUNKU po swojej rejestracji w biznesie. Twoją podstawową ROLĄ jest POMOC nowym Partnerom wystartować we właściwy sposób.

1. Usiądź z KAŻDĄ osobą, którą osobiście wprowadziłeś i ustalcie wspólnie jej "DLACZEGO", czyli z jakiego powodu weszła do biznesu marketingu rekomendacyjnego, co pragnie osiągnąć?

2. Pokaż jasno i WYRAŹNIE, co człowiek potrzebuje zrobić, aby osiągnąć swoje cele. Rozrysuj jak dużą organizację musi stworzyć, ile osób wprowadzić osobiście do biznesu, jak obszerną listę potrzebuje na początek działania i w końcu jaką rangę musi osiągnąć, aby cel, dla którego znalazł się z Tobą w konkretnej firmie został przez niego osiągnięty. 

3. Pomóż każdemu stworzyć własny jednostronicowy business

plan dla marketingu rekomendacyjnego, który będzie konsekwentnie rozwijać. Niech zawiera podstawowe założenia na pierwsze trzy miesiące działania. Kroki, które należy podjąć, aby zarobić pieniądze, niezbędne koszty, cel finansowy. 

4. Pomóż dokonać wyboru WŁAŚCIWEJ strategii dla danej osoby. Ustal i dowiedz się jak ktoś widzi siebie w tej branży. Jakie są jej słabe i mocne strony. W jakich obszarach czuje się niepewnie, co może stwarzać jej problem na początku działania. Nie forsuj na siłę swojego modelu, chyba, że Twój Partner tego chce. 

5. Stwórzcie razem program CODZIENNEJ aktywności, dopasowaną do zawodowych i rodzinnych obowiązków. To najważniejszy element na samym początku drogi - wprowadzenie NAWYKU codziennego działania. Pomóż zrozumieć każdemu nowemu Partnerowi, co musi bezwzględnie robić każdego dnia, aby osiągnąć cel, dla którego przyszedł do tego biznesu. 

6. Pracuj BLISKO Twojego Partnera przez pierwsze 90 dni - to jest decydujący czas. Wielu ludzi będzie bardzo potrzebowało Twojego wsparcia, spotkań, rozmów, fizycznej pomocy. Będą czuli się zagubieni i przy pierwszej odmowie a potem kolejnych pojawi się zwątpienie. Dlatego musisz być blisko!

7. Dostrzegaj i doceniaj wysiłek swoich nowych Partnerów. Cały czas dawaj swoje wsparcie. Jeżeli ktoś nie robi tego, co ustaliliście poświęć więcej czasu osobie, która jest bardziej zaangażowana. Pomagasz, ale to działa w obie strony. Osoba, która przyjmuje Twoją pomoc MUSI chcieć się uczyć, musi być CHĘTNA, aby zrobić to co konieczne. Ty pomagasz, ale nie robisz wszystkiego za kogoś.

8. Wprowadź każdą nową osobę do swojego i firmowego systemu TRENINGU i wsparcia. Dzięki temu będą mogli wciąż szukać inspiracji i wskazówek także od innych ludzi i podążać za systemem. Muszą wiedzieć, gdzie mają szukać informacji, do kogo ewentualnie zadzwonić, kiedy akurat Ty jesteś niedostępny. 

Pracuj absolutnie z każdym ale i tu zadziała statystyka. Przeciętnie 1 na 5 osób, które osobiście zarejestrujesz w biznesie marketingu rekomendacyjnego podejmie jakiekolwiek działanie. Ale tego nigdy nie w wiesz do końca, czasami można bardzo się pomylić w ocenie danej osoby. Ktoś, kto wydaje się rzutki i przedsiębiorczy może zrobić znacznie mniej niż małomówny osobnik w garniturze. Każdy jest inny. Nie oceniaj, rób swoje, pracuj z każdym, a sam zobaczysz jak życie zweryfikuje pewne założenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz