czwartek, 6 sierpnia 2015

OBAWA PRZED STRATĄ, czyli silny motywator w Twoim zespole marketingu rekomendacyjnego

To, z czym każdy się mierzy działając w branży marketingu rekomendacyjnego to MOTYWACJA do działania w Twoim zespole. Nikt nie jest zmotywowany na 100% przez cały czas. To, co Ty potrzebujesz zrobić, to zaangażować się, co oznacza konsekwentne wykonywanie pewnych czynności, nawet jeżeli nie masz na to ochoty. Wszystko ma swój wymiar CZASOWY. Większość ludzi, którzy znajdują się w Twojej organizacji nie utrzymuje stałego poziomu zaangażowania i motywacji. Możesz włożyć WIELE wysiłku, aby to zmienić bez wymiernych rezultatów. Nie każdy ZROBI to, co POWIEDZIAŁ. 

Dlatego możesz wykorzystać silny motywator, jakim jest OBAWA przed stratą, który mocno pobudza do działania. ZBUDUJ

wielopoziomową głębokość w Twojej organizacji - czyli WZNIEĆ OGIEŃ u samego DOŁU i pozwól, aby szedł w górę. To mogą być dwie lub trzy nogi, które wręcz uskrzydlisz do aktywności. Kiedy pracujesz w głębokości poruszasz ludzi, którzy są wyżej. Nagle włączają autowysyłki, dokonują zakupów, wprowadzają nowych ludzi. WIDZĄ, co się pod nimi dzieje i ile mogą STRACIĆ nie robiąc NIC. Wielu Partnerów postanowi ponownie się zaangażować. 

Przykładowo, czasowo wyłączyłeś się. Nie jesteś aktywny, nie wprowadzasz nowych Partnerów, nie masz nowych Klientów, a pod Tobą co tydzień przybywają ludzie, którzy generują obroty. Nie masz nawet włączonej autowysyłki lub nie robisz regularnych zakupów. Po kilku miesiącach okazuje się, że Ci, którzy zarejestrowali się po Tobie zarabiają znacznie więcej niż Ty. Kumulujesz punkty, ale nie zarabiasz. Tracisz pieniądze. W większości wypadków to silny motywator, aby zmobilizować się, bo widzisz fizycznie, co tracisz. Nie chcesz tego. A Twój Sponsor wciąż rejestruje nowych ludzi.

Po co wiecznie mówić o tym, co inni mogą zrobić, to działa na KRÓTKI okres czasu a potem nic się nie dzieje. Kiedy Twój Partner spojrzy w dół i zobaczy ile pieniędzy go omija i może dalej ominąć, nierzadko otworzy oczy. Jeśli mimo wszystko nie zdecyduje się na aktywność, TY jako Sponsor powiększasz swoją organizację, budując SILNE nogi. Pokazujesz każdemu w zespole, co się dzieje na dole organizacji,  ZARABIASZ Ty i Ci, którzy działają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz