poniedziałek, 10 sierpnia 2015

ZIDENTYFIKUJ SWOJE NAJSŁABSZE OGNIWO w aktywnościach w marketingu rekomendacyjnym

Nikt nie jest doskonały i we we wszystkim jednakowo dobry. Potrzebujesz stale się uczyć i jednocześnie WIEDZIEĆ, jaki punkt Twojej aktywności wymaga szczególnej uwagi. Oceń jakich umiejętności potrzebujesz, aby posuwać się do przodu. Marketing rekomendacyjny polega na przedstawianiu biznesu, którym się zajmujesz określonej liczbie osób. Pokazujesz również produkty, których używasz, aby zbudować odpowiednią liczbę swoich Klientów.

Aby to się WYDARZYŁO musisz mieć KOMU pokazać biznes. Aby to zrobić STALE musisz poszerzać krąg osób potencjalnie zainteresowanych tym, co robisz. Jeżeli stoisz w miejscu, masz mało spotkań i z trudem przychodzi Ci

pozyskiwanie nowych Partnerów, to już wiesz, że trzeba popracować nad umiejętnościami komunikacyjnymi, prowadzącymi do skutecznego umawiania spotkań wśród określonej liczby osób.

Jeżeli masz do kogo zadzwonić i zaprosić na prezentację możliwości biznesowych, a czujesz niechęć do telefonowania, to przede wszystkim odpowiedz sobie na pytanie - DLACZEGO nie chcę tego robić? Co mnie powstrzymuje przed dzwonieniem. Lęk przed odmową? Zastanawianie się, co inni pomyślą, na mój temat, jak mnie odbiorą? Musisz to poukładać w swojej głowie i niejednokrotnie potrzeba czasu, dyscypliny i mądrego Sponsora, który pomoże Ci właściwie wdrożyć się do tej aktywności. 

Masz dużo spotkań, ale statystyka rejestracji nowych Partnerów wypada blado? Przemyśl prezentację i sposób jej zakończenia. Jak umawiasz się na KOLEJNE spotkanie? Ustalasz konkretny termin, czy też pada nieśmiertelne słowo "zdzwonimy się". Jak z Twoją energią na spotkaniu? Czy wierzysz w to, co mówisz? Zastanów się czy koncentrujesz się na SOBIE czy na rozwiązaniu PROBLEMÓW swoich gości? Czy potrafisz odeprzeć obiekcje?

Rejestrujesz nowych ludzi ale oni szybko REZYGNUJĄ z biznesu. Nie masz na to wpływu, ale sprawdź czy dostatecznie dużo czasu poświęciłeś na wdrożenie i TRENING. Czy pomogłeś wprowadzić do biznesu pierwsze osoby nowemu Partnerowi? Podsunąłeś pomocne książki i narzędzia? 

Jeżeli coś idzie nie tak, ZAWSZE jest obszar, który wymaga szczególnej uwagi i POPRAWY. Musisz tylko zechcieć pochylić się nad przyczyną lub poprosić Sponsora o wspólną analizę problemu. ROZWIĄZANIE jest ZAWSZE - przede wszystkim w Tobie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz