niedziela, 22 listopada 2015

CZY WIESZ ZA CO jesteś wynagradzany w marketingu rekomendacyjnym?

Wielu ludzi nie wie w jaki SPOSÓB zarabia się w marketingu rekomendacyjnym. Jeżeli zapytasz lub poszukasz informacji to dowiesz się, że WIĘKSZOŚĆ ludzi nic nie zarobiło w tym biznesie. Perspektywa dochodu pasywnego jest bardzo kusząca, niestety kończy się na perspektywie. Dlaczego tak się dzieje?
Kiedy zapytasz ludzi działających w tym biznesie czy działają konsekwentnie - większość odpowie, że tak, ALE niejednokrotnie sedno problemu tkwi w tym, że spędzają czas na AKTYWNOŚCIACH, które NIE przynoszą pieniędzy. 

WYNAGRADZANY jesteś za swoją produktywność czyli za OBRÓT, jaki generują Twoi Klienci, którzy kupują produkt regularnie np. co miesiąc, za obrót nowych Partnerów, którzy używają produktów i tak samo rejestrują nowych Partnerów i Klientów, którzy kupują. WYNAGRADZANY jesteś za budowę zespołu, który dokonuje zakupów i powiększa się, pozyskuje nowych ludzi i UCZY ich dokładnie tego SAMEGO. Jeżeli tego nie robisz to nie jesteś w stanie ZAROBIĆ pieniędzy

w marketingu rekomendacyjnym. Dlatego Twoim priorytetem jest budowa zespołu Klientów i Partnerów, którzy kupują KAŻDEGO miesiąca (za wyjątkiem usług abonamentowych, które wykupuje się np. raz w roku).

Większość ludzi doskonale o tym wie, ale nie robi tego co konieczne, ponieważ wymaga to wysiłku czyli przeznaczenia czasu na poszukiwanie Klientów i Partnerów, zapraszanie, robienie prezentacji i trening nowych osób. W rezultacie przestają działać w marketingu rekomendacyjnym. Dlatego tak ważne jest aby pamiętać, za co mnie wynagradzają w tym biznesie. Miej pewność, że 90% swojego czasu poświęcasz właśnie na działanie służące zarabianiu pieniędzy. 

Musisz poświęcić swoje cenne godziny aby znać firmę i  produkty, aby wciąż się doskonalić i rozwijać, znaleźć czas na szkolenia. Od Ciebie zależy jak ten czas rozłożysz. Jeżeli nie będziesz miał z KIM się podzielić swoim informacjami, to po co Ci to przedsięwzięcie? STALE miej w głowie, że pieniądze, które zarobisz to efekt OBROTU jaki wygenerujesz Ty i Twoi ludzie. Innym słowy, to co robisz, to budujesz RYNEK na konkretne produkty lub usługi. 

Firmy działające w klasycznym biznesie robią to samo ale w inny sposób. Stale przyciągają nowych Klientów poprzez umiejętny marketing i reklamę. Szukają wciąż nowych kanałów przekazu informacji i kanałów dystrybucji, abyś w końcu trafił do ich firmy i kupił to, co mają do zaoferowania. Budują sieci swoich sklepów, placówek i oddziałów. Ty tworzysz zespół ludzi, który tak samo tworzy sieć rozproszoną po całym kraju i poza jego granicami. Sieć, która wypracowuje konkretny obrót i zarabia. Tylko takie działanie przynosi Ci wynagrodzenie w marketingu rekomendacyjnym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz