niedziela, 8 listopada 2015

TWARDA RZECZYWISTOŚĆ CZYLI CZEGO się NIE spodziewasz w biznesie marketingu rekomendacyjnego?

Każdy biznes jest obarczony ryzykiem, nawet marketing rekomendacyjny, choć jego skala jest minimalna w porównaniu z biznesem tradycyjnym. Inwestujesz minimalne pieniądze ale jednak pieniądze. Inwestujesz najcenniejsze aktywo, czyli swój czas po godzinach i w weekendy. Inwestujesz na długi okres czasu, na wiele lat, chyba, że uwierzyłeś w bajkę, że wystarczy dwóch znajomych i za chwilę będziesz człowiekiem zamożnym

Marketing rekomendacyjny nie jest łatwym biznesem, choćby z tej prostej przyczyny, że będziesz WIELOKROTNIE wątpił w ludzi, których spotkałeś na swojej drodze, którym poświęciłeś wiele swojego cennego czasu i pieniędzy, aby pomóc im właściwie wystartować i zacząć zarabiać pieniądze. Zawsze będziesz pragnął sukcesu swojego ZESPOŁU bardziej niż niejednokrotnie jego członkowie.

Ludzie będą Cię zawodzić, będą Cię ROZCZAROWYWAĆ

swoją postawą i postępowaniem, niedotrzymywaniem obietnic. Będą Cię zawodzić, bo nie zrobią tego, o czym mówili. Niektórzy nie kiwną nawet palcem a potem będą mieli tylko wymówki. Człowiek, w którego uwierzyłeś, że będzie PERŁĄ w zespole niespodziewanie zakończy swoją aktywność po 3 długich miesiącach.

Bądź na to PRZYGOTOWANY, pozwól KAŻDEMU odejść ale NIE POZWÓL, aby ten fakt obniżył Twoją wiarę w siebie lub sprawił, że zaczniesz wątpić w sens swojego działania. Miej w pamięci słowa T. Harv Ekera, że to TY SAM nadajesz SENS wszystkiemu co robisz. A więc nabierz DYSTANSU najlepiej od samego początku, abyś potem nie musiał się go cierpliwie uczyć. Bądź przygotowany, że ludzie Cię zawiodą i każda z osób, którą osobiście zarejestrujesz może przestać działać. 

Nie miej OCZEKIWAŃ w stosunku do nikogo, ale z drugiej strony paradoksalnie rzecz ujmując, oczekuj NAJLEPSZEGO! W ten prosty sposób nauczysz się nie odczuwać rozczarowania. Obdarzaj ludzi zaufaniem, ale zostaw PRZESTRZEŃ dla siebie i budowania swojej SIŁY.  Pielęgnuj w sobie przekonanie, że WŁAŚCIWI ludzie zostaną z Tobą. 

Kiedy ktoś odchodzi z biznesu, po prostu bądź miły pozwól mu dokonać wyboru. Nikogo nie zatrzymasz na siłę. Zostaw otwarte drzwi dla tych osób, jeżeli kiedyś zapragnęłyby powrotu. Nie rozczulaj się nad sobą i nie obwiniaj siebie. Wracaj do pracy i do działania. Przypomnij sobie DLACZEGO jesteś w biznesie marketingu rekomendacyjnego. 

Skoncentruj się nad aktywnościami, które sam możesz KONTROLOWAĆ i na które masz wpływ czyli nad swoją własną produktywnością i pomocą innym a nadejdzie chwila, w której PRZYCIĄGNIESZ właściwe osoby do zespołu. Znajdziesz je gdzieś głęboko w swojej organizacji lub one znajdą Ciebie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz