niedziela, 29 listopada 2015

CZY ISTNIEJE IDEALNY KANDYDAT na Partnera w marketingu rekomendacyjnym?

Pierwsza zasada głosi, że nie powinieneś nikogo osądzać z góry. Nigdy nie wiesz czy ktoś zainteresuje się taką formą zarabiania pieniędzy, dopóki z nim nie POROZMAWIASZ. Możesz poszukiwać swoich kandydatów wśród ludzi przedsiębiorczych, autorytetów, ludzi o szerokich wpływach, wśród ludzi towarzyskich o szerokich kontaktach. Tych możliwości jest wiele. Możesz stworzyć swój "PORTRET" idealnego kandydata na Partnera w marketingu rekomendacyjnym

Nie ma przeszkód aby umiejscowić go demograficznie np. w określonym przedziale wiekowym, zarobkowym, stanie rodzinnym czyli przykładowo najlepszymi kandydatami dla Ciebie mogą być ludzie w wieku 30-45 lat, posiadający rodzinę i dzieci, myślący o rozwoju kariery i zwiększeniu dochodów. To może być profil, na którym skoncentrujesz swoją UWAGĘ. 

Jednak najważniejszym elementem jest GŁÓD

sukcesu u takich osób lub bardzo mocne pragnienie zmiany swojej sytuacji. Nie potrzeba Ci malkontentów i pesymistów. Nie szukasz ludzi, którzy za nic w świecie nie wychylą nosa poza to, co ZNAJĄ, którzy zawsze wszystko wiedzą najlepiej i na wszystkim się znają. Będzie Ci trudno przykuć ich uwagę a co dopiero sprawić, że przyłączą się do biznesu marketingu rekomendacyjnego. 

Już na wstępie wysypią się im liczne wymówki pt. to nie jest możliwe, aby zarabiać w ten sposób pieniądze, to piramida, nie wierzę w takie biznesy, zarabia tylko góra, to nie dla mnie, nie będę chodzić po ludziach itp. To może po prostu nie być ICH czas na ZROZUMIENIE tej branży. Ponieważ przede wszystkim muszą ją najpierw zrozumieć a to wymaga wysiłku i chęci. 

Dlatego najważniejsze jest ich pragnienie zmiany obecnej sytuacji. Szukasz ludzi otwartych i głodnych sukcesu, którzy będą chętni, aby Cię wysłuchać. To powinny być osoby, których trawi wewnętrzny ogień, aby iść naprzód. Jeżeli ktoś ma chęci, to nauczysz go UMIEJĘTNOŚCI. Jeżeli ma umiejętności, ale nie ma chęci - niewiele zdziałasz. 

Wielu ludzi zaczyna coraz lepiej postrzegać pewne prawidła i sami widzą, że ich kariera, pieniądze które zarabiają nie DAJĄ im tego, czego oczekują. Nawet jeżeli dość dobrze prosperują np. w korporacji, to nie mają czasu dla siebie jak i dla tych, dla których chcieliby mieć czas. Nie zarabiają pieniędzy, które dawałyby swobodę wyboru. Perspektywa awansu i podwyższenia dochodów rzadko jest klarowna. POSZUKUJĄ innych rozwiązań.

Ktoś może takim osobom pokazać model biznesu marketingu rekomendacyjnego i podzielić się pewnymi możliwościami. Tą osobą możesz być Ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz