piątek, 13 lutego 2015

EVENT FIRMOWY - chcesz jechać?

„…połowa z tych ludzi nie przyjedzie na następny zlot, ale Ci, którzy tu wrócą będą zarabiać dwukrotnie więcej niż przeciętnie. Twoim zadaniem jest znaleźć się wśród tego tysiąca, który wróci…Na kolejny zjazd połowa z tego tysiąca nie zjawi się tutaj, ale pięćsetka, która powróci będzie zarabiać czterokrotność średniej”. Jeżeli będziesz stale powracał znajdziesz się wśród najwyżej OPŁACANYCH uczestników…”.

Te słowa usłyszał Eric Worre – legenda marketingu sieciowego, kiedy był dopiero u progu swojej kariery networkowej. To zdanie oddaje IDEĘ WAŻNYCH WYDARZEŃ, w których masz okazję uczestniczyć. Łączą one w sobie wiele elementów: motywację, historie liderów, szkolenie umiejętności, wiedzę produktową. Niejednokrotnie gośćmi są znani mówcy i trenerzy rozwoju osobistego, którzy wlewają w Ciebie wiedzę, dużą dawkę pozytywnej energii, wiary, że jest możliwe osiągnięcie sukcesu, dają konkretne wskazówki, które mają być inspiracją dla Twojego działania. To jest DUŻA WARTOŚĆ.

Powiesz, ja to już znam, słyszałem wiele razy, ale prawda jest taka, że ciągle się uczysz, bo ten biznes wymaga ciągłego rozwoju – przyznają to najwięksi w branży. Czasami z takiego wydarzenia możesz WYNIEŚĆ JEDNĄ MYŚL, która
wdrożona w życie popchnie Twój biznes do przodu i przełoży się na pieniądze. 

Kiedy w jednym miejscu spotykasz od kilkuset do kilku tysięcy ludzi, to możesz zobaczyć, że nie jesteś sam ze swoim marzeniem o wolności finansowej. Zobaczysz tych, którzy dążą do tego samego celu.  Od swojego Sponsora zawsze usłyszysz, aby zabrać na taki event jak najwięcej osób ze swojego zespołu jak i tych, którzy nie są jeszcze przekonani do współpracy z Tobą, aby zobaczyli jak wygląda biznes marketingu sieciowego.  Wielu po takim wyjeździe podejmuje decyzję o rejestracji do biznesu.

Jeżeli takie wydarzenia odbywają się kilka razy w roku, wówczas wielu ludzi ma problem. Przykładowo jesteś Partnerem, który dopiero zaczął, zainwestowałeś w produkty/usługi, byłeś już na jednym evencie, który też kosztuje (nocleg w hotelu, dojazd, częściowa odpłatność na pokrycie kosztów wynajmu sali) i robi się z tego kilkaset złotych. Dlatego jeżeli nie wszedłeś do biznesu, jako osoba, która ma rezerwy, z których może skorzystać inwestując w częste szkolenia a jeszcze nie zarabiasz - wybieraj, te najbardziej wartościowe dla Ciebie ale NIE REZYGNUJ. Pomyśl o wykonaniu pracy, zanim pojedziesz na kolejne, czyli zabraniu Twojego nowego zespołu, który do tego czasu powstanie, o nowych Kandydatach. Przetwórz IDEĘ w DZIAŁANIE, aby to szkolenie zostało zapłacone z Twoich REZULTATÓW.

Ludzie jeżdżą z wydarzenia na wydarzenie i nierzadko stoją w miejscu z wynikami, bo czują, że mogą wiele tylko w ciągu tych dwóch dni szkolenia a kiedy wracają do domu, krzywa motywacji spada do zera. NIE DZIAŁAJĄ i nie STOSUJĄ WIEDZY, którą otrzymali, czekają na następne wydarzenie...

Dlatego zadbaj o własną, WEWNĘTRZNĄ inspirację i motywację, która pcha Cię naprzód a wtedy  POWRÓT z eventu będzie kolejnym przyspieszeniem Twojego biznesu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz