poniedziałek, 9 lutego 2015

NIE MAM PIENIĘDZY na wejście w biznes...czy to zawsze jest prawda?

Często po spotkaniu biznesowym, na którym przedstawiłeś możliwości zwiększenia dochodu dzięki marketingowi sieciowemu, Twój Kandydat stwierdza, że NIE MA PIENIĘDZY, aby zainwestować w zakup pakietu startowego/produktów/usługi. Fakt, osoby które zdecydowały się z nami spotkać, mogą znajdować się w różnych sytuacjach życiowych, czasami bardzo niekomfortowych, o których nie mamy pojęcia, szczególnie, jeżeli nie znamy tej osoby lub niewiele o niej wiemy. W klasycznym biznesie też rozmawiamy z potencjalnymi Partnerami o współpracy, choć nie wiemy, jakie są ich możliwości finansowe. 

Jeżeli zaproszenie na spotkanie zostało przekazane we WŁAŚCIWY SPOSÓB osoba, która pojawiła się na spotkaniu miała świadomość, że będziecie rozmawiać na temat związany z przedsięwzięciem czy projektem, który ma służyć zarabianiu pieniędzy. Ponieważ zaproszenie jest krótkie i treściwe, większość osób nie wie, że chodzi o marketing sieciowy. I choć Twój kandydat sprawia wrażenie zainteresowanego biznesem, to pada stwierdzenie, że nie ma pieniędzy

Prawdą jest, że ludzie często, jako pierwszy powód
podają przyczynę, która dobrze brzmi a faktycznie myślą coś innego. I Twoją rolą jest dowiedzieć się poprzez właściwe pytania czy istnieje inna przyczyna? Dlaczego to takie ważne? Ponieważ kandydat, który dał Ci taką odpowiedź niejednokrotnie nie jest gotowy w tym momencie aby rozważyć współpracę. Możesz zapytać:

1. Czy gdybyś miał pieniądze, to czy podjąłbyś współpracę? 
2. Co jeszcze powstrzymuje Cię przed podpisaniem umowy?

Jeżeli padną INNE stwierdzenia (nie odpowiada mi to, nie chcę zarabiać w ten sposób, to marketing sieciowy, to nie dla mnie) to wiesz, że pieniądze są sprawą drugorzędną. W tym momencie rozwiewasz inne obiekcje, posługujesz się swoją historią lub autentycznym historiami innych ludzi, którzy poczuli, że mogą PRZEJĄĆ KONTROLĘ nad własnym życiem finansowym i znaleźli sposób. 

I nie chodzi tutaj o to, aby kogoś przekonywać, udowadniać mu, że jak nic nie zrobi, to nic się nie zmieni, że może zrezygnować obiadów na mieście czy telewizji kablowej. CHODZI o to, aby OTWORZYĆ tego człowieka. TY wiesz coś, czego on jeszcze nie wie i w ten sposób możesz mu POMÓC rozwiewając jego wątpliwości a to, co Twój Kandydat zrobi z tą wiedzą to już jego sprawa i jego prawo. 

Dlatego możesz zaprosić tę osobę na kolejne spotkanie w większym gronie, wysłać materiały, zaprosić na webinar, umówić się na kolejny kontakt, bo może po prostu POTRZEBOWAĆ CZASU. W zależności od firmy koszt inwestycji waha się od kilkudziesięciu złotych do kilku tysięcy i z pewnością to może być wydatek przekraczający możliwości Twojego kandydata w tym momencie. Jeżeli jednak z autentycznym przekonaniem potwierdza, że brak pieniędzy jest jedyną przyczyną, to nie pozostaje nic innego, jak zastanowić się, w jaki sposób można zorganizować pieniądze na START lub przesunąć w czasie jego wejście w biznes marketingu sieciowego. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz