czwartek, 19 lutego 2015

PODNIEŚ SŁUCHAWKĘ, czyli o zapraszaniu w marketingu sieciowym

Czy możesz wyobrazić sobie, że jesteś osobą na wysokim stanowisku, w firmie wartej miliony i odpowiadasz za rekrutację? Twoim zadaniem jest przyjęcie do pracy osoby o doskonałych kompetencjach, wiedzy i umiejętnościach na bardzo dobrze płatną i odpowiedzialną posadę. Wyobraź to sobie i pomyśl przez chwilę, jaka jest Twoja POSTAWA i PEWNOŚĆ siebie. Czy rozmawiasz z kandydatem niepewnym głosem? Czy stawiasz się w roli, w której o coś prosisz, nienaturalnie zachęcasz? Czy jeżeli ten kandydat okaże się niewłaściwy, to czy będziesz wydzwaniać za nim, aby przemyślał sprawę? Jeżeli po miesiącu zrezygnuje z pracy, to czy także będziesz dzwonił, prosząc, aby wrócił do firmy

Ludzie odczuwają dyskomfort, lęk czasami dużą niechęć do dzwonienia, ponieważ boją się odmowy, martwią się jak zostaną odebrani, obawiają się utraty znajomych i krytyki. Te obawy można jednak pokonać przez konsekwentne DZIAŁANIE, CODZIENNE TELEFONOWANIE i przyjęcie POSTAWY osoby, która szuka najlepszego kandydata na
bardzo dobre stanowisko. Kiedy tak podejdziesz to tego zadania, łatwiej Ci będzie przełamać wewnętrzny opór przed podniesieniem słuchawki. 

Skoro szukasz najlepszych Kandydatów, to musisz ich PRZESIAĆ i rozmawiać z wieloma osobami, które będą mogły się przyjrzeć rozwiązaniu, które dla nich masz. Przed telefonowaniem zadbaj o swój komfort, przestrzeń, ciszę czy cichą muzykę w tle, tak jak czujesz się najlepiej. Nastaw się mentalnie, przypomnij sobie, DLACZEGO robisz TEN BIZNES? JAKĄ WARTOŚĆ możesz wnieść w życie innych ludzi poprzez swoją propozycję?

Przygotuj się do każdej rozmowy, warto mieć minimum wiedzy o danej osobie, bo inaczej będziesz rozmawiać z przedsiębiorcą, któremu świetnie prosperuje biznes a inaczej z człowiekiem, który wiele lat spędził na posadzie w urzędzie. Kontroluj przebieg rozmowy, tzn. postaraj się nie doprowadzić do sytuacji, w której Twój rozmówca zaczynie zadawać Ci wiele pytań. 

Rozmowa jest KRÓTKA, w zasadzie powinna trwać 2-3 minuty, o biznesie nie rozmawia się przecież przez telefon - omawia się go na spotkaniu czy prezentacji. Naszym celem jest po prostu sprawne UMÓWIENIE SPOTKANIA, podejdź do tego z odpowiednim nastawieniem i codziennie wykonuj przynajmniej kilka telefonów a zapraszanie stanie się Twoim nawykiem, który polubisz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz