piątek, 27 lutego 2015

PLAN WYNAGRODZEŃ w marketingu sieciowym, czy patrzysz oczami Twojego Kandydata?

Wybierz WŁAŚCIWĄ DROGĘ, która prowadzi do przedstawienia możliwości zarobkowych w marketingu sieciowym. Kandydat na Partnera najczęściej widzi ją poprzez pryzmat niesamowitych zarobków, w otoczeniu luksusu, na który mogą sobie pozwolić najlepiej zarabiający liderzy w danej firmie. Marketing sieciowy robiony we WŁAŚCIWY sposób, to przedstawienie PLANU WYNAGRODZEŃ w sposób ADEKWATNY do sytuacji osoby, z którą rozmawiasz. Mam tu na myśli klasyczne spotkanie 1 na 1 lub w niewielkiej grupie osób. 

Pracuj na CELACH innych ludzi i tego, co CHCIELIBY OSIĄGNĄĆ podejmując współpracę. Dowiesz się o tym, zadając ODPOWIEDNIE PYTANIA na spotkaniu. Kiedy zwykły człowiek usłyszy o setkach tysięcy złotych, które może zarobić w tej branży, jego podświadomość  odrzuca taką możliwość. Dlatego pokazując plan wynagrodzeń, przedstaw KONKRETNY i REALNY PLAN. Rozrysuj, napisz, pracuj na LICZBACH. Pokaż jak od punktu ZERO dojść do produktów/usługi za darmo i dalej, co musi ZROBIĆ ta osoba, aby zobaczyć pieniądze na koncie. Rozłóż to w czasie - podziel na tygodnie i miesiące

Jeżeli Twój Kandydat pracuje na etacie i zarabia 2 500 tys. zł miesięcznie, POKAŻ, JAK może zarobić początkowo np. 600 zł w ciągu miesiąca i stopniowo zwiększać dochody, aż osiągnie zarobek równy wynagrodzeniu ze stałej pracy. Pokaż WARIANTY PLANU. Wtedy ta osoba
postrzega Twoją propozycję, jako możliwe ROZWIĄZANIE swoich problemów. Ten człowiek, który potem będzie rozmawiał z innymi ludźmi powie: zarabiam na etacie tyle i tyle, ale dodatkowo w marketingu sieciowym mam 1 200 zł  miesięcznie, pracując na 1/4 etatu, BĘDZIE WIARYGODNY. 

Mów o SUMACH, które są właściwe, oceniając potencjał TWOJEGO kandydata lub o kwocie, którą ON SAM chciałby zarobić. Twojego potencjalnego Partnera interesuje to, co on MOŻE OSIĄGNĄĆ a nie, ile zarobili liderzy. PATRZ OCZAMI swojego rozmówcy. Jeżeli rozmawiasz z osobą, która zarabia poniżej średniej krajowej, to nie mów jej, że będzie zarabiać 10 tys. miesięcznie, bo automatycznie włączy się jej mechanizm obronny pt. TO NIEMOŻLIWE i uruchomisz  wszystkie mentalne szufladki, które dyskwalifikują marketing sieciowy, jako sposób zarabiania. Zacznij od małych kwot i pokaż jak mogą realnie wzrastać w każdym miesiącu. 

Natomiast, jeżeli przedstawiasz PLAN WYNAGRODZEŃ osobie, która zajmuje eksponowane i świetnie płatne stanowisko lub prowadzi z sukcesem biznes, wówczas pokaż, jak właśnie ONA może zarobić BARDZO DOBRE pieniądze w tej branży, patrząc z jej punktu widzenia i pieniędzy, które ją INTERESUJĄ. Zawsze PYTAJ CO i w JAKIM CZASIE chcieliby osiągnąć Twoi Kandydaci i tak przedstawiaj PLAN, aby mogli w nim zobaczyć FINANSOWE KORZYŚCI dla siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz