niedziela, 1 marca 2015

DLACZEGO WARTO WSPÓŁPRACOWAĆ z osobami, które nigdy wcześniej nie słyszały o marketingu rekomendacyjnym?

Czy słyszałeś o linii lotniczej, która rekrutując personel pokładowy nie zatrudnia, tych, którzy mają już doświadczenie w lataniu? Dlaczego tak postępują? Twierdzą, że ci ludzie mają już z góry przyjęte WYOBRAŻENIA, ustalone WZORCE postępowania, jaki i przepracowane ZŁE NAWYKI. Dlatego wolą szkolić je OD PODSTAW. Wiele osób działających w marketingu rekomendacyjnym POWIELA powszechnie przyjętą opinię, że osoby, które w przeszłości DZIAŁAŁY lub są obecnie ZAANGAŻOWANE w branży, to NAJLEPSI kandydaci do współpracy. 

Nie trzeba ich wtedy przekonywać do samego modelu biznesowego, udowadniać, że działa, pokonywać wielu obiekcji.  To PRAWDA, choć z drugiej strony przyjęcie takiej osoby może się wiązać z licznymi wyzwaniamiJeżeli do Twojego zespołu przyjdzie LIDER, który w krótkim czasie zbuduje dużą organizację, to Twoja ranga, jak i dochody wystrzelą w górę. Ale kiedy pojawi się na rynku LEPSZA propozycja Twój Partner może
ODEJŚĆ zabierając ze sobą ludzi, którzy przyszli razem z nim. Jeżeli TY SAM w tym czasie nie staniesz się liderem lub nie masz SOLIDNYCH FUNDAMENTÓW w swojej organizacji - czeka Cię gwałtowny spadek obrotów i pieniędzy, które zarabiasz. Musisz to mieć na uwadze. 

Człowiek, który podjął z Tobą współpracę a w przeszłości działał w marketingu rekomendacyjnym także ma wypracowany swój własny SPOSÓB DZIAŁANIA, nie zawsze profesjonalny, nawyki, które wymagają zmiany. Często WSZYSTKO WIE LEPIEJ. Czasami trzeba poświęcić sporo czasu, aby Twój Partner NA NOWO przyjął zasady, w jaki sposób pracować WŁAŚCIWIE. Tymczasem osoby, które poszukują dodatkowego źródła dochodu i nie mają pojęcia, że istnieje model marketingu rekomendacyjnego, często stają się BARDZO DOBRYMI Partnerami. 

Warto przyjąć, że KAŻDY ma potencjał, choć nie każdy go wykorzysta. Ludzie, za którymi nie stoi ŻADNE doświadczenie, ale istnieje POTRZEBA ZMIANY w życiu finansowym lub realizacji konkretnego celu, są bardziej chętni do NAUKI, jak i TRENINGU umiejętności. Widzą POTENCJAŁ i możliwości dla siebie. Chcą abyś IM POKAZAŁ w jaki sposób mają z Tobą pracować. Czytają książki, które im podsuniesz, oglądają przesłane filmy szkoleniowe i motywacyjne, uczestniczą w webinarach. Są CIEKAWI wiedzy.

Niejednokrotnie, zanim zarejestrujesz takie osoby, trzeba będzie się zmierzyć z dużymi obiekcjami, kiedy Twoi Kandydaci wynajdą w Internecie same „superlatywy” na temat branży lub zaczną wysłuchiwać rewelacji swoich znajomych i rodziny. Ale od tego jesteś przecież TY i AUTORYTETY, które stoją za Tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz