czwartek, 30 lipca 2015

JEDNO NAJPOTĘŻNIEJSZE PYTANIE w marketingu rekomendacyjnym

Eric Worre to osoba o wielkim autorytecie i doświadczeniu w marketingu rekomendacyjnym. Jest twórcą PYTANIA o potężnym ODDZIAŁYWANIU na osobę, z którą właśnie rozmawiasz o biznesie lub produkcie. PYTANIE, które jest ogromnie pomocne w budowie Twojej organizacji. To jedno pytanie doprowadziło do sukcesu i świetnych rezultatów ludzi, którzy go stosowali. Sam Eric Worre używał go przez ponad 25 lat i nauczył stosowania przez ponad milion ludzi. Brzmi ono:

CZY GDYBYM ja .......TO CZY Ty....?

Przykładowo rozmawiasz z kimś przez telefon i pytasz:
  • CZY GDYBYM pokazał Ci biznes, dzięki któremu zwiększyłbyś swoje dochody, TO  znajdziesz czas, aby się spotkać?
  • CZY GDYBYM pokazał Ci produkt, dzięki któremu poprawisz swoje zdrowie, TO spróbujesz tego produktu?
  • CZY GDYBYM pokazał Ci film, który wyjaśnia wszystkie aspekty biznesu marketingu rekomendacyjnego, TO będziesz mógł go obejrzeć?
  • CZY GDYBYM przestawił Ci rozwiązanie Twoich problemów finansowych, TO byłbyś otwarty, aby się temu przyjrzeć?
  • CZY GDYBYM zaprosił Cię na wyjątkowy event, TO pojedziesz ze mną? 

W czym tkwi SIŁA tego pytania? Najpierw coś DAJESZ, zanim POPROSISZ o zrobienie czegoś. Czy gdybyś powiedział: chciałbym, abyś obejrzał ten film, który wszystko wyjaśnia albo chciałbym, abyś spróbował tego produktu, bo jest znakomity, to czy to pytanie brzmi tak samo? Czy widzisz RÓŻNICĘ?

To pytanie zdaniem Erica Worre działa w aspekcie prezentowania szansy biznesowej, produktów jak i w Twojej organizacji. CZY GDYBYM dał Ci książkę o rozwoju osobistym, TO znajdziesz czas aby ją przeczytać? Stosujesz to PYTANIE w czasie rekrutacji, follow up, zapraszania - wytwarzasz NAWYK jego stosowania. 

Rozmawiasz z kimś, kto jeszcze się zastanawia nad rejestracją to pytasz: CZY GDYBYM przedstawił Cię osobie, która jest bardziej doświadczona ode mnie, TO porozmawiasz z nią? CZY GDYBYM pokazał Ci informacje, które pomogą Ci podjąć decyzję, TO zerkniesz na nie?

WPROWADŹ to pytanie na stałe do swojego słownika i do swojej organizacji. To pytanie bardzo pomoże Tobie i Twojemu zespołowi w budowie biznesu marketingu rekomendacyjnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz