piątek, 10 lipca 2015

NAD CZYM SPRAWUJESZ KONTROLĘ działając w marketingu rekomendacyjnym?

Działając w branży marketingu rekomendacyjnego oczekujesz konkretnych REZULTATÓW. Jednak nie nad wszystkim możesz sprawować KONTROLĘ.  Poza Tobą pozostaje wiele sytuacji: nie wiesz czy Twój nowy Partner zacznie sponsorować ludzi do biznesu, czy pozostanie na automatycznej wysyłce, czy zacznie pracować i zapraszać na spotkania, czy osoba, z którą prowadzisz rozmowy przyłączy się do Ciebie. Nad jednym sprawujesz kontrolę, nad swoją AKTYWNOŚCIĄ

Dlatego koncentruj się nad aktywnością a nie nad rezultatami, których oczekujesz. Dzięki takiemu podejściu pozbędziesz się

frustracji i będziesz, znacznie szczęśliwszy, ponieważ wyniki przyjdą w NATURALNY sposób. Wybierz KILKA codziennych aktywności, które przyniosą Ci pieniądze. Przykładowo zdecyduj, że KAŻDEGO dnia:

- wykonasz 5 telefonów, aby umówić spotkania
- dopiszesz do swojej listy 2 nowe osoby
- wykonasz follow up 2 osób
- porozmawiasz z 2 osobami, które mogą stać się potencjalnym Klientami
- pokażesz plan wynagrodzeń przynajmniej 1 osobie

Takie działania KONTROLUJESZ sam. Nie zależą od nikogo, tylko od Ciebie. One popychają Twój biznes marketingu rekomendacyjnego naprzód. Dzięki temu uwalniasz się od PRESJI wyniku. Masz przed sobą wachlarz możliwości, nad którymi sprawujesz kontrolę poprzez swoje aktywności. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz