czwartek, 2 lipca 2015

DWIE DROGI POSZUKIWANIA Kandydatów do marketingu rekomendacyjnego

Kiedy szukasz ludzi do biznesu marketingu rekomendacyjnego możesz iść DWIEMA drogami. W pierwszej kładziesz nacisk na jak największą ilość spotkań, w drugiej rozglądasz się za pewnymi atutami swoich Kandydatów. Prawda jest taka, że tak naprawdę nigdy nie wiadomo, KTO zbuduje z Tobą dobrze prosperującą organizację i poważnie się zaangażuje. Idąc pierwszą drogą w zasadzie nie dokonujesz selekcji w poszukiwaniu określonych cech swojego potencjalnego Partnera. Wychodzisz z założenia, ze rozmawiasz z każdym, kogo może zainteresować Twoja propozycją zarabiania pieniędzy. 

Wybierając drugą opcję, poszukujesz określonych cech oraz ludzi mających styl myślenia PRZEDSIĘBIORCY. Rozglądasz się za tymi,

którzy patrzą długoterminowo na swoje przedsięwzięcia, mają wizję siebie i potrafią zobaczyć potencjalny efekt swojego działania, zanim przełoży się on w materialną rzeczywistość. To są ludzie, którzy nie obawiają się wysiłku i ciężkiej pracy. Nie oczekują NATYCHMIASTOWEJ gratyfikacji. Większość osób, która pracuje na etacie nie myśli w tych kategoriach. 

Poszukujesz też osób, które mają silną POTRZEBĘ zmiany swojego życia z jakiegoś powodu i tych, którzy szukają możliwości wyjścia z finansowych problemów. Dobrymi Kandydatami są ludzie, którzy żyłkę przedsiębiorczości odkryli już w młodym wieku  i w jakiś sposób dorabiali do swojego budżetu będąc nastolatkami. Zarabiali na wakacje, dodatkowe kieszonkowe, hobby. 

Rozglądasz się także za tymi, którzy czynnie uprawiają sport. Takie osoby mają świadomość wartości treningu, przygotowywania się do zawodów, dyscypliny i wewnętrznego zaangażowania. Jednak starasz się nie OCENIAĆ, bo nigdy nie wiesz, kto wybuduje dużą organizację. Masz oczy i uszy szeroko otwarte, bo możesz spotkać na swojej drodze ludzi, którzy mając powyższe cechy gwałtownie przyspieszą  rozwój Twojego biznesu marketingu rekomendacyjnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz