sobota, 4 lipca 2015

PROSTOTA PRZEKAZU czyli o spotkaniach w marketingu rekomendacyjnym

Kiedy ktoś, kto nigdy nie słyszał o marketingu rekomendacyjnym spotyka się z Tobą, aby porozmawiać o możliwościach zarabiania pieniędzy w tej branży, informacje które przekazujesz powinny być przedstawione w najprostszy sposób. PROSTOTA przekazu jest niezwykle istotna. Nie komplikuj wypowiedzi i nie przedstawiaj niezrozumiałym językiem. Posłuż się narzędziami (krótki film, broszura, folder), które najczęściej skonstruowane są w taki sposób, aby jasno i klarownie wyjaśnić ideę biznesu marketingu rekomendacyjnego. Pokaż PRODUKT i PLAN wynagrodzeń.

Nie opowiadaj wszystkiego, co wiesz o produkcie. Raczej wyjaśnij na czym polega jego unikatowość i jak  Twój Kandydat może na tym skorzystać. Buduj EMOCJE. Wskaż najważniejsze aspekty, które

najistotniejsze dla Twojego Kandydata w kontekście zarabiania pieniędzy. Rozrysuj lub miej przygotowany gotowy schemat planu wynagrodzeń i pokaż go w jak najbardziej czytelny sposób. Nie zagłębiaj się w szczegóły (kolejne poziomy rangi, procenty itp.). Na to przyjdzie odpowiedni czas.

Zadawaj pytania POJEDYNCZO, tak aby Twój rozmówca mógł się skupić na odpowiedzi, w kontekście tego, o czym rozmawiacie. Zawsze PYTAJ czy wszystko jest zrozumiałe i czy masz coś jeszcze wyjaśnić na tym etapie, Pytania pozwolą Ci określić stopień zainteresowania Twojego potencjalnego Partnera. Nie przeciągaj spotkania, jeżeli umówiłeś się na godzinę, to niech spotkanie trwa 60 minut. Chyba, że w trakcie wspólnie ustalicie, że macie jeszcze czas na dalszą rozmowę. Umów się na NASTĘPNE spotkanie lub prezentację. Przekaż Kandydatowi materiały, które będzie mógł obejrzeć w domu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz