niedziela, 26 lipca 2015

TRZYMAJ BALANS działając w marketingu rekomendacyjnym

W życiu zdarzają się sytuacje ekstremalne, które wymagają RADYKALNYCH działań. Marketing rekomendacyjny pełny jest historii ludzi, którzy znaleźli się w katastrofalnym położeniu finansowym (upadek firmy, strata pracy) i dzięki tej branży wyszli na prostą i zarabiają poważne pieniądze. Wymagało to od nich ciężkiej pracy i poświęcenia nierzadko kilkunastu  godzin na dobę, ponieważ walczyli o przetrwanie.  Dziś są liderami. 

Większość ludzi, którzy przystępują do marketingu rekomendacyjnego ma w miarę ustabilizowaną sytuację finansową i chce zarobić dodatkowe pieniądze. Jednak każdy z nas potrzebuje w życiu BALANSU, aby zachować

równowagę pomiędzy pracą a wartościami, które są dla nas najważniejsze. Łatwo popaść w sytuację, kiedy praca lub biznes przejmują nad nami kontrolę, kiedy myślimy o firmie lub zadaniach do wykonania 24 godziny na dobę. Osoby, które łączą swoją pracę zawodową z marketingiem rekomendacyjnym mają znacznie mniej czasu. Nie chcemy, aby ucierpiała na naszym biznesie najbliższa rodzina i cenne dla nas relacje z najważniejszym osobami.

Dla większości ludzi rodzina najczęściej jest na pierwszym miejscu, następnie praca zawodowa dzięki, której płacimy rachunki, a na trzecim miejscu biznes marketingu rekomendacyjnego, który budujemy. Dlatego tak ważne jest posiadanie DŁUGOTERMINOWEJ wizji swojego przedsięwzięcia, PRZEMYŚLANEGO i konsekwentnego działania, właściwego DOBORU narzędzi, którymi się posługujemy.

Postaraj się, jeżeli sytuacja na to pozwala, aby biznes nie zdominował Twojego życia. Wybierz SPOSÓB w jaki pracujesz i poświęć np. 2 godziny dziennie na kluczowe aktywności przez 5 dni w tygodniu. To oczywiście zależy od Ciebie i Twoich możliwości w danym momencie życia i Twojego położenia, które determinuje określone działanie. Jeżeli jesteś w sytuacji ekstremalnej i dostrzegasz potencjał w tej branży balans musisz przełożyć na później. Masz inne priorytety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz