środa, 15 lipca 2015

ZDOBĄDŹ 20 KLIENTÓW ZANIM przedstawisz biznes marketingu rekomendacyjnego

Każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z marketingiem rekomendacyjnym ma wyłożony MODEL działania, pomocny w zarabianiu pieniędzy. Na pierwszym miejscu stawia się z reguły pozyskanie PARTNERÓW do biznesu. I to jest prawda, w ten sposób można zacząć szybko budować swój zespół. ALE - pozyskanie na początku 10-20 Klientów także bardzo Ci pomoże, ponieważ Klienci dają natychmiastowy zastrzyk gotówki. Trudno jest SPRZEDAĆ ideę finansowej wolności, kiedy nic się jeszcze nie zarobiło. Ale jeżeli pojawi się 1000-1500 zł w Twojej kieszeni, możesz podzielić się tą informacją z innymi. Tym bardziej, że nie sprzedajesz tych produktów tylko REJESTRUJESZ swoich

Klientów, którzy sami dokonują zakupu w Twojej firmie poprzez stronę internetową.

Możesz rozpocząć od swojego najbliższego otoczenia i uzyskać polecenia do innych osób. Ale musisz być w pełni przekonany do jakości produktów, sposobu działania i korzyści, które ktoś może odnieść z ich użytkowania. Musisz dobrze znać właściwości i potrafić UZASADNIĆ dlaczego ktoś miałby kupić np. suplement diety w firmie, z którą współpracujesz a nie w aptece. Na szczęście firmy w branży marketingu rekomendacyjnego mają doskonałej jakości produkty, które nie mają odpowiednika na rynku detalicznym. 

Pomyśl teraz, co się wydarzy jeżeli znajdziesz 20 Klientów, a następnie 20 Partnerów, których wprowadzisz do biznesu i pomożesz im zrobić dokładnie to samo, czyli pozyskać 20 chętnych na zakup produktu, a następnie wesprzesz swoich ludzi w rejestracji tej samej liczby osób do biznesu. Zobaczysz jak bardzo powiększy się Twoja organizacja. Sposobów działania jest wiele. Każdy może zdecydować, co mu odpowiada najbardziej i SKONCENTROWAĆ swoje aktywności w określony, najlepszy dla siebie sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz