środa, 19 listopada 2014

PRODUKTY/USŁUGI - dlaczego marketing rekomendacyjny jest lepszym rozwiązaniem?


Podstawą w marketingu rekomendacyjnym jest obrót produktami danej firmy lub usługą, którą ma w ofercie. Często odbywa się to poprzez połączenie zainteresowanego odbiorcy z firmą i założeniu mu profilu zakupowego, dzięki czemu może dokonać zakupów w dowolnym momencie, otrzymując dostęp do cen hurtowych. Firm jest multum  jednak decydując się na współpracę musimy zadać sobie kilka pytań. Po pierwsze czy to ma być firma polska czy
zagraniczna. Ogromna większość firm w tej branży posiada doskonałe produkty o znakomitej jakości - dzięki niej dają wartość, którą weryfikuje rynek. 

Jest kilka czynników, które decydują o powodzeniu. Jeżeli produkt jest unikalny np. opatentowany, rotujący tzn. korzystamy z niego regularnie i co miesiąc robimy zakupy, ma dużą potencjalną grupę odbiorców oraz jest dobrze skalkulowany cenowo - istnieje duża szansa na odniesienie sukcesu. Często są to produkty służące zdrowiu  lub takie, których używa każdy człowiek jak np. kosmetyki czy inne popularne produkty potrzebne w każdym domu.

Ważne jest to czy produkty odpowiadają na zapotrzebowanie rynku, czy są zgodne z najnowszymi trendami w gospodarce czy raczej trafiają w niszę i są skierowane do wąskiego grona odbiorców (np. specyficzne produkty finansowe). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz