poniedziałek, 24 listopada 2014

NIEWIEDZA o branży marketingu sieciowego

Kiedy naukowiec mówi, że napisał książkę z braku wiedzy otoczenia i własnej, mimo własnego gruntownego wykształcenia w kierunku marketingu i zarządzania, to takie słowa dają wiele do myślenia. Słuchałam ostatnio wywiadu z Aliną Vogelgesang Rektorem GWSP w Gliwicach i dr nauk ekonomicznych, która napisała pierwszą POLSKĄ naukową publikację
na temat branży marketingu sieciowego "Multi Level Marketing w gospodarce rynkowej".   

W jej rozumieniu ta nowa forma biznesu na kształt franczyzy osobistej jest dla KAŻDEGO, ponieważ każdy odnajdzie w nim swoją rolę. W miarę bezpieczny bo otrzymujemy gotowy przepis na biznes, produkt, plan marketingowy, system. Uważa, że w tej nowoczesnej formie biznesu, można niesamowicie rozwinąć skrzydła i w perspektywie czasu uzyskać dochód pasywny ale dotyczy to osób, które tego naprawdę chcą, które rozczarowały się tradycyjnym biznesem, korporacyjną drabiną kariery czy etatową pracą najemną. 

Twierdzi, że ludziom trzeba pokazać, że MAJĄ POTRZEBĘ swobodnego działania, zobrazować to w taki sposób aby konkretna osoba uwierzyła w swoje możliwości, uwierzyła w biznes i nie bała się go prowadzić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz