piątek, 21 listopada 2014

DOCHODY - dlaczego marketing rekomendacyjny jest lepszym rozwiązaniem?

Tematem wzbudzającym wiele emocji są dochody Dystrybutorów/Partnerów. Kwintesencja tkwi w podążaniu za systemem i tzw. duplikacji. Co to oznacza w praktyce? Każda firma działająca w branży, ma wypracowany system działania, stworzony po to aby ułatwić wszystkim nowym osobom start i uniknięcie błędów, które już zostały popełnione.

Dotyczy to kilku najważniejszych aspektów:
tworzenia listy osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane biznesem lub produktem, zapraszania kandydatów na spotkania, skutecznej prezentacji, wdrożenia nowej, zarejestrowanej osoby do działania. Od tych czterech kluczowych umiejętności w ogromnej mierze zależy Twoje powodzenie w marketingu rekomendacyjnym. 

Istnieją dwa rodzaje dochodów w tym biznesie: aktywny i pasywny. Przykładowo osobiście stale zapisujesz nowe osoby i otrzymujesz wynagrodzenie wynikające z ich obrotu, będącego efektem zakupu produktów w momencie ich rejestracji. Masz Klienta, który postanowił spróbować produktów - otrzymujesz wynagrodzenie, ALE jeżeli Twój nowy Partner nie powtórzy Twojego procesu czyli nie zacznie rejestrować nowych osób a Twój nowy Klient nie dokona ponownie zakupu - pozostajesz tylko na dochodzie aktywnym. Masz to, co wypracujesz w danym momencie.

Bramą do dochodu pasywnego jest duplikacja, która oznacza, że bez Twojego udziału pojawiają się nowi Partnerzy i Klienci. Dystrybutorzy, którzy znakomicie posługują się tymi umiejętnościami, którzy potrafią wyszkolić i szybko doprowadzić do samodzielności nowe osoby osiągają dochód pasywny, który generuje się nawet wtedy, kiedy leżą na plaży. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz