niedziela, 30 listopada 2014

DOCHÓD PASYWNY czy możesz go osiągnąć?

Terminem, który często pojawia się  w branży jest osławiony dochód pasywny. Czym on jest? Jest to dochód, który powstaje bez stałego zaangażowania Twojej pracy. Przykładowo jesteś właścicielem mieszkania i przeznaczasz je na wynajem. Na początku włożyłeś pracę aby przygotować lokal do tego celu (remont, wykończenie, urządzenie), czas i zaangażowanie aby znaleźć najemcę, podpisać z wybranym umowę. Wynajmujesz na rok i co miesiąc pieniądze wpływają na Twoje konto. Dywidenda z posiadanych akcji, dochody z praw autorskich czy wdrożonych patentów to także dochód pasywny. 

Aby osiągnąć dochód pasywny
w marketingu rekomendacyjnym trzeba go wypracować. Wkładasz czas, zaangażowanie, środki finansowe na inwestycję w biznes. Twoim zadaniem jest zbudowanie organizacji, składającej się z takich ludzi jak TY czyli  pozyskujących nowych Partnerów do biznesu i budujących rynek konsumentów czyli osób, które są zainteresowane Twoimi produktami czy usługą. To oznacza, że do Twojego zespołu będą przyłączać się ludzie, których nie będziesz osobiście rejestrować, których często nie będziesz znał. Ta organizacja wygeneruje Tobie zysk, w powstaniu którego nie będziesz brał bezpośredniego udziału.

Jeżeli firma ma charakter międzynarodowy często poprzez kontakty Twoich partnerów i potęgę Internetu możesz mieć w zespole ludzi z wielu miejsc na mapie świata. Wykorzystujesz koncepcję dźwigni i w ten sposób uciekasz z pułapki wymiany czasu na pieniądze. Jak pisze Randy Gage " jeżeli prawidłowo się do tego zabierzesz, to rezultatem działania będzie samonapędzająca się, wielopoziomowa maszyna do zarabiania pieniędzy".

Możesz zostać jej właścicielem...Aby to się wydarzyło musisz codziennie spojrzeć w lustro i wiedzieć, że rozmawiasz z szefem, z bycia podwładnym przekształcić się w przedsiębiorcę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz