Chuck Holmes, jeden z amerykańskich marketerów na podstawie swojego doświadczenia zauważył, że 2% ludzi w Twoim zespole wykona 95% pracy i właśnie tych 2% szukasz. Przeanalizował setki topowych liderów w branży i znalazł pewne wspólne łączące ich cechy:
- Większość miała wcześniejsze doświadczenie w biznesie.
- Większość odnotowała sukces przed przyłączeniem się do marketingu sieciowego.
- Większość miała duże strefy wpływu.
- Większość miała dochód, pozwalający na budowę i rozwój biznesu.
- Większość miała dość bycia chorym i zmęczonym i szukała planu B.
- Większość była skora do nauki.
- Większość była przyzwyczajona do prac na zlecenie lub wynagrodzenia za osiągane rezultaty.
Jeżeli chcesz znaleźć dobrych Parterów do biznesu masz TRZY OPCJE:
- Rozglądanie się za właściwymi ludźmi. Takimi, którzy posiadają cechy wymienione powyżej.
- Praca na liczbach, jeżeli zaprosisz do biznesu setki ludzi, pojawią się liderzy, którzy z kolei powiodą Cię do innych liderów. Taką strategię przyjmują topowi marketerzy.
- Praca w głębokości struktury jako NAJLEPSZA opcja. Pomagasz kolejnym osobom, które rejestrujesz w zapisywaniu ich kandydatów do biznesu i ciągłe powtarzasz ten proces.
Większość najlepszych ludzi pojawia się w głębokości. A przecież najlepsi Partnerzy powodują wzrost Twojej organizacji. Chuck twierdzi, że jedna lub dwie osoby mogą zmienić Twój biznes i finanse na zawsze, produkując 50-70% wzrost w Twoim zespole.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz