środa, 17 grudnia 2014

JAK ZNALEŹĆ DOBRYCH Partnerów do biznesu?

Chuck Holmes, jeden z amerykańskich marketerów na podstawie swojego doświadczenia zauważył, że 2% ludzi w Twoim zespole wykona 95% pracy i właśnie tych 2% szukasz. Przeanalizował setki topowych liderów w branży i znalazł pewne wspólne łączące ich cechy:
  1. Większość miała wcześniejsze doświadczenie w biznesie.
  2. Większość odnotowała sukces przed przyłączeniem się do marketingu sieciowego.
  3. Większość miała duże strefy wpływu.
  4. Większość miała dochód, pozwalający na budowę i rozwój biznesu.
  5. Większość miała dość bycia chorym i zmęczonym i szukała planu B.
  6. Większość była skora do nauki.
  7. Większość była przyzwyczajona do prac na zlecenie lub wynagrodzenia za osiągane rezultaty.
Jeżeli chcesz znaleźć dobrych Parterów do biznesu masz TRZY OPCJE:
  1. Rozglądanie się za właściwymi ludźmi. Takimi, którzy posiadają cechy wymienione powyżej. 
  2. Praca na liczbach, jeżeli zaprosisz do biznesu setki ludzi, pojawią się liderzy, którzy z kolei powiodą Cię do innych liderów. Taką strategię przyjmują topowi marketerzy.
  3. Praca w głębokości struktury jako NAJLEPSZA opcja. Pomagasz kolejnym osobom, które rejestrujesz w zapisywaniu ich kandydatów do biznesu i ciągłe powtarzasz ten proces.
Większość najlepszych ludzi pojawia się w głębokości. A przecież najlepsi Partnerzy powodują wzrost Twojej organizacji. Chuck twierdzi, że jedna lub dwie osoby mogą zmienić Twój biznes i finanse na zawsze, produkując 50-70% wzrost w Twoim zespole. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz