poniedziałek, 29 grudnia 2014

WDROŻENIE NOWEGO PARTNERA czyli duplikacja

Kluczem do rozwoju Twojej organizacji a co za tym idzie pieniędzy, które zarabiasz jest DUPLIKACJA. Pierwszy człowiek, którego zarejestrowałeś do biznesu, i który nigdy nie miał nic wspólnego z branżą, NA POCZĄTKU czuje się zagubiony. Dopiero poznaje firmę, produkty, plan wynagrodzeń. Ty, jako Sponsor bierzesz za niego odpowiedzialność, aby przeprowadzić go przez proces, który sam przechodzisz. Kluczem nie jest wprowadzenie jak największej ilości osób i pozostawienie ich samych sobie. To jest praca zespołowa i Twoim zadaniem jest pomóc tej osobie zarejestrować pierwsze osoby po to, aby Twoja organizacja, którą zaczynasz budować zaczęła się DUPLIKOWAĆ. Budujesz fundament, pierwsze osoby, które rozpoczynają z Tobą współpracę muszą wiedzieć, co mają dalej robić.

Kiedy po rejestracji usiądziesz ze swoim nowym Partnerem ważne, aby ustalić cele,
jakie chciałby osiągnąć dzięki marketingowi rekomendacyjnemu. Ustalacie ile czasu może poświęcić tygodniowo na budowę swojego biznesu i ile chciałby zarabiać docelowo. Pokazujesz mu jak zacząć: budowa listy, zapraszanie, prezentacja. Tak jak u Ciebie ten proces powinien być szybki. W ciągu 48 godzin Twój Partner buduje listę (listę możesz zacząć budować razem z nim już na pierwszym spotkaniu, aby przyspieszyć) konsultuje ją z Tobą i rozpoczyna proces zapraszania. 

Możesz mu w tym pomóc i wykonać pierwsze telefoniczne zaproszenia za niego. Jeżeli sam jesteś dopiero zarejestrowany od kilku dni prosisz o pomoc swojego Sponsora. Spotykacie się lub konsultujecie online, telefonicznie i ustalacie plan działania. Ty lub Twój Sponsor uczestniczycie w jego pierwszych 10 prezentacjach. Działając w ten sposób pokazujesz NAJPROSTSZY I NAJSKUTECZNIEJSZY sposób na duplikację. Chodzi o to, aby szybko wdrożyć nową osobę, wyszkolić i aby ona przekazała sposób postępowania swoim ludziom.

Dopiero jak wdrożysz swojego Partnera i on ma już swoje pierwsze osoby wracasz do swojej listy i sam zajmujesz się dalszą, osobistą rekrutacją. Jeżeli tak podejdziesz do tego biznesu jesteś w stanie w ciągu miesiąca zarobić pierwsze pieniądze, nierzadko to się dzieje już w pierwszym tygodniu, ale trzeba działać szybko, aby zbudować tzw. momentum. Wbrew pozorom łatwiej jest wystartować szybko niż powoli. Każdy, kogo wprowadzisz do zespołu w taki sposób, zaopiekujesz się nim, poprowadzisz krok po kroku będzie brał z Ciebie przykład i ZDUPLIKUJE proces a w tym tkwi sedno przyrostu organizacji a więc i pieniędzy, które chcesz zarobić.

Nie przejmuj się, że nie wiesz wszystkiego na początku, marketing rekomendacyjny to jest maraton a nie sprint. Wiedzę zdobywasz poprzez doświadczanie tego, co robisz codziennie. Praktyka czyni mistrza. To jest biznes, który robią ludzie i będą zdarzały się pomyłki, wpadki, niedomówienia, ale TWOJĄ ROLĄ jest pomoc nowej osobie najlepiej jak potrafisz. Twój sukces finansowy zależy od sukcesu Twoich Partnerów. 

Wyobraź sobie sytuację, że rejestrujesz 10 osób w 1 miesiącu. Nikomu nie pomagasz i rozglądasz się za nowymi kandydatami. Dostajesz prowizję wynikającą z obrotu, jaki wygenerowały te osoby poprzez zakup pakietu startowego z produktami. I nagle koniec – te osoby nie wiedzą, co i jak mają robić, nikogo nie rejestrują i jesteś w punkcie wyjścia. Dlatego praca nad wdrożeniem nowego członka zespołu jest tak ważna. Ludzie, którzy osiągają sukces w tej branży to Ci, którzy uczą innych i przekazują wiedzę. Inspirują swoich ludzi do tego samego, tłumaczą jak ważny jest udział w szkoleniach, wydarzeniach firmowych, podsuwają książki, inspirują.

Im dalej w las tym więcej grzybów, im głębiej wejdziesz w tę branżę tym intensywniej zaczniesz odkrywać rzeczy, o których nie miałeś pojęcia. Wejdziesz na drabinę rozwoju osobistego i będziesz pokazywał tę drogę swoim ludziom. A oni zrobią to samo. Oczywiście to scenariusz idealny i wielu, których zarejestrujesz nic nie zrobi albo zrobi niewiele, ale znajdą się tacy, którzy będą motorem Twojego biznesu. Kiedy Twój zespół zacznie się rozrastać w głębokości znajdziesz swoich liderów, z którymi wejdziesz na szczyt. To mogą być osoby, których nie zarejestrowałeś osobiście i których nawet nie znasz. Znajdziesz ich dzięki procesowi DUPLIKACJI.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz