niedziela, 21 grudnia 2014

P. Danielewski, Ł. Milewski, P. Majewski, Jakub B. Bączek a TWOJE CELE w 2015 r.

Paweł Danielewski, Łukasz Milewski, Piotr Majewski i Jakub B. Bączek opowiadali na grudniowej konferencji internetowej o tym, jak rozwój osobisty wpływa na rozwój Twojego biznesu i co zrobić aby osiągać zaplanowane cele w 2015 r.

Jakub B. Bączek (Trener mentalny kadry narodowej siatkarzy) pokazał KOŁO JAKOŚCI ŻYCIA
składające się z sześciu sfer:
1. Fizyczna (ciało, wygląd, zdrowie)
2. Intelektualna (książki, inspiracje, szkolenia)
3. Społeczna (relacje z innymi ludźmi, rodziną)
4. Duchowa ( przekonania, wartości, w co wierzysz)
5. Zawodowa  (Twoja praca, biznes)
6. Finansowa (Ile zarabiasz, czy stać Cię na to, co potrzebujesz do życia?)

Każda z nich jest niezwykle istotna jednak sfera finansowa oddziałuje z ogromną mocą na inne sfery. To, co powinieneś zrobić to określić procentowo na ile określasz każdą ze sfer. Otrzymasz odpowiedź, jaka jest Twoja jakość życia. Zadaj sobie pytanie CO MOŻESZ ZROBIĆ w 2015 roku aby wybrane sfery poszły do góry? Jakie działania możesz podjąć już dzisiaj aby ruszyć do przodu? Optymalnie dla Jakuba B. Bączka to wyznaczenie 6-10 celów rocznie, które są zapisane (np. w kalendarzu, komputerze) i regularne ich odczytywanie. Te cele roczne składają się oczywiście z mniejszych - miesięcznych, tygodniowych, dziennych. Powinieneś być świadomy jakie wymówki (Twoje wymówki) pojawią się w trakcie działania (np. postanowiłem biegać 2015 r. ale dzisiaj nie będę bo pada deszcz itp.). Znajdź rozwiązanie na te wymówki (peleryna). Wyobrażaj sobie skutki osiągnięcia swojego celu, co wtedy będziesz czuł, jak będzie wyglądał Twój dzień ze szczegółami, w końcu upubliczniaj swoje cele, to będziesz jeszcze bardziej zmotywowany do ich osiągnięcia. Dawaj sobie sam wsparcie poprzez odpowiednią technikę mentalną a nie tylko szukając go u innych.

Marketing rekomendacyjny to TWÓJ potężny biznes, choć wielu, przynajmniej na początku nie traktuje go poważnie. Dla wielu wymówki pojawiają się każdego dnia, przeszkody piętrzą się. Brak zaplanowanych działań i celów możliwych do osiągnięcia nie polepsza sytuacji. Pomyśl co w 2015 roku chciałbyś  osiągnąć w sferze finansowej i jak jest TWÓJ CEL działania w marketingu tekomendacyjnym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz