czwartek, 11 grudnia 2014

LES BROWN - czy TY dasz radę w tym biznesie?

"To, jakie człowiek prowadzi życie, jest wynikiem historii w jaką wierzy o sobie samym". Les Brown to jeden z najbardziej inspirujących mówców motywacyjnych na świecie. Parę miesięcy temu widziałam rozmowę, jaką przeprowadził z nim Eric Worre - legenda marketingu sieciowego. To, co jest inspirującą wiadomością to fakt, że absolutnie każdy może odnieść sukces w tej branży. Kiedy zostaje Ci przedstawiona propozycja współpracy w tym  biznesie zadajesz sobie pytanie: czy mogę to zrobić i czy warto?

Musisz się zobaczyć w tej historii, którą
przedstawia Ci konkretna osoba, dostrzec tę możliwość wpływania na własny los i kontrolę swoich finansów w przyszłości. Jak mówi Les, ludzie przez 40 lat pracują i nie są bogaci, kiedy przychodzą do marketingu sieciowego to chcą, aby bogactwo wydarzyło się w pół roku. To, co powinieneś zrobić to zacząć się uczyć, rozwijać umiejętności, poznać rynek, przebywać w gronie osób, które osiągnęły sukces i być wytrwałym. 

Na początku będziesz wkładał dużo pracy w ten biznes i nie będziesz wynagradzany, ale po pewnym czasie kiedy rozwiniesz się osobiście i Twój  biznes zacznie rosnąć, będziesz wynagradzany za rzeczy, których nie zrobiłeś. To jest ta magia. To nie jest łatwe jednak KAŻDY może to zrobić, możesz zbudować wielką, dochodową organizację. Skoro zrobił to ktoś inny TY też możesz, ale musisz uwierzyć w siebie, w produkt i system, mieć swój plan gry, być odpornym na odmowy, być kimś wychodzącym poza schemat. Będziesz budować swój charakter i swoją wiarę i pewnego dnia ujrzysz w lustrze inną, lepszą osobę.

Musisz wiedzieć, że będziesz przechodzić transformację od człowieka słabego, uzależnionego od wypłaty, od decyzji kiedy i na jak długo możesz iść na urlop, od ilości godzin, które musisz przepracować do człowiekaktóry odzyskuje kontrolę nad tym procesem. Marketing rekomendacyjny dla wybranych jest pasją, dzięki której zarabiają pieniądze, dla większości staje się narzędziem, pojazdem umożliwiającym  rozwój we wszystkich obszarach, który prowadzi do realizacji celów finansowych. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz