Jesteśmy sceptycznym i nieufnym narodem. Niedawno
usłyszałam ciekawą wypowiedź Prezesa dużej amerykańskiej korporacji działającej
w branży marketingu rekomendacyjnego. Dotyczyła ona długości prezentacji dla
potencjalnych Partnerów biznesowych w USA i w Polsce. Okazało się, że jeżeli w
Stanach wystarczy zaledwie 20 slajdów, to w Polsce potrzeba już 150. Polacy
muszą wiedzieć
wszystko bardzo dokładnie, zagłębić się prawie w każdy szczegół, aby mieć pewność, że nie kryje się za tym jakaś bzdura i oszustwo.
wszystko bardzo dokładnie, zagłębić się prawie w każdy szczegół, aby mieć pewność, że nie kryje się za tym jakaś bzdura i oszustwo.
Jeżeli prezentacja danej firmy nie wzbudza Twojego
zainteresowania, to może zainteresuje Cię fakt, że parę miesięcy temu w TVN24
mówiono o pokoleniu Polaków od 20 - 50 lat. Głównie o konieczności edukacji
finansowej i o tym, co powinni robić aby mieć pieniądze na przyszłość, czyli
krótko mówiąc na starość. Wszyscy znamy polskie realia i nie trzeba być
specjalnie bystrym, aby przewidzieć, jaka nędzna będzie wysokość Twojej emerytury.
Należy oszczędzać, bo z tego, co powiedziano należałoby mieć docelowo 300 000 zł oszczędności. Powinniśmy zarabiać takie pieniądze, aby inwestować w zależności od wieku od 15-25 % swoich dochodów, co miesiąc. Zdaniem zaproszonego eksperta te dodatkowe pieniądze, które są Ci potrzebne leżą w marketingu rekomendacyjnym!
Należy oszczędzać, bo z tego, co powiedziano należałoby mieć docelowo 300 000 zł oszczędności. Powinniśmy zarabiać takie pieniądze, aby inwestować w zależności od wieku od 15-25 % swoich dochodów, co miesiąc. Zdaniem zaproszonego eksperta te dodatkowe pieniądze, które są Ci potrzebne leżą w marketingu rekomendacyjnym!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz