sobota, 13 grudnia 2014

NAWET W TVN24 o tym mówili...

Jesteśmy sceptycznym i nieufnym narodem. Niedawno usłyszałam ciekawą wypowiedź Prezesa dużej amerykańskiej korporacji działającej w branży marketingu rekomendacyjnego. Dotyczyła ona długości prezentacji dla potencjalnych Partnerów biznesowych w USA i w Polsce. Okazało się, że jeżeli w Stanach wystarczy zaledwie 20 slajdów, to w Polsce potrzeba już 150. Polacy muszą wiedzieć
wszystko bardzo dokładnie, zagłębić się prawie w każdy szczegół, aby mieć pewność, że nie kryje się za tym jakaś bzdura i oszustwo.

Jeżeli prezentacja danej firmy nie wzbudza Twojego zainteresowania, to może zainteresuje Cię fakt, że parę miesięcy temu w TVN24 mówiono o pokoleniu Polaków od 20 - 50 lat. Głównie o konieczności edukacji finansowej i o tym, co powinni robić aby mieć pieniądze na przyszłość, czyli krótko mówiąc na starość. Wszyscy znamy polskie realia i nie trzeba być specjalnie bystrym, aby przewidzieć, jaka nędzna będzie wysokość Twojej emerytury.

Należy oszczędzać, bo z tego, co powiedziano należałoby mieć docelowo 300 000 zł oszczędności. Powinniśmy zarabiać takie pieniądze, aby inwestować w zależności od wieku od 15-25 %  swoich dochodów, co miesiąc. Zdaniem zaproszonego eksperta te dodatkowe pieniądze, które są Ci potrzebne leżą w marketingu rekomendacyjnym! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz