Każdy z członków organizacji powinien podążać za systemem, który w czytelny sposób pokazuje kolejne kroki do wykonania i jest wypracowaną formułą na osiągniecie konkretnych rezultatów. Proces duplikacji jest przecież podstawą zarabiania pieniędzy w marketingu sieciowym.
Niektórzy marketerzy zauważają jednak pewien bardzo ważny aspekt. Otóż system nie pracuje dla każdego w jednakowym stopniu. Każdy człowiek posiada inne cechy osobowości, jest niepowtarzalny, każdy ma inne talenty, słabe i
mocne strony. Wielu liderów podkreśla wagę identyfikacji właśnie słabych i mocnych stron osoby,
która zapisała się do biznesu oraz
rolę Sponsora w ustaleniu z nią planu działania z wykorzystaniem jej ATUTÓW. Często Sponsorom nowego Partnera nie starcza na to czasu i chęci.
rolę Sponsora w ustaleniu z nią planu działania z wykorzystaniem jej ATUTÓW. Często Sponsorom nowego Partnera nie starcza na to czasu i chęci.
Przykładowo niektórzy lubią organizowanie spotkań i prezentacji w domu, inni wręcz nie
cierpią tej formuły, jedni nie mają problemu z nawiązaniem kontaktu z obcymi ludźmi, aby móc później przedstawić im propozycję współpracy, dla
części ludzi jest to trudne do zaakceptowania. Wybrani są dobrzy w marketingu
internetowym, dla innych
to próg nie do przeskoczenia. Wielu ludzi, nazwijmy to zawodowo i towarzysko ustosunkowanych ma społeczność wokół siebie, są ekstrawertykami, pozostali są nieśmiali i nie mają zbyt wielu kontaktów w swoim otoczeniu.
to próg nie do przeskoczenia. Wielu ludzi, nazwijmy to zawodowo i towarzysko ustosunkowanych ma społeczność wokół siebie, są ekstrawertykami, pozostali są nieśmiali i nie mają zbyt wielu kontaktów w swoim otoczeniu.
CZY TO OZNACZA, że nie ma sposobu, aby każdy znalazł miejsce dla siebie w marketingu sieciowym? Absolutnie nie! Każdy powinien znaleźć drogę, która w najlepszy sposób wykorzystuje jego potencjał!
Oczywiście punktem wyjścia jest pewna stała, czyli zbudowanie
listy, zapraszanie, prezentacja, follow up i trening nowego Partnera. TO JEST
najlepsza i najszybsza droga na początek, aby budować swoje umiejętności, zdobywać doświadczenie i zacząć wychodzić poza strefę komfortu. Nawet jeżeli czegoś nie chcesz robić na początku, po treningu może okazać się, że dobrze czujesz się w nowej roli.
Jeżeli Twój Sponsor ustalając z Tobą plan działania, weźmie pod uwagę cechy Twojej osobowości, będziecie mogli ustalić, jak skutecznie podążać za systemem. Wspólnie znajdziecie drogę, sposób, który najlepiej zadziała dla Ciebie na konkretnym etapie, i w którym Ty będziesz mógł się pokazać z najlepszej strony, w zgodzie z samym sobą. Każdy lider znajduje to, co pracuje dla niego i
przynosi mu wymierne rezultaty! Dlatego bądź świadomy, że nie wszyscy, którzy wejdą do Twojego
biznesu będą chcieli budować go w identyczny sposób.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz