Nowy Partner przyłącza się, kupuje
produkty i po trzech miesiącach kończy swoją przygodę z marketingiem sieciowym.
Dlaczego tak się dzieje, że ludzie wydają pieniądze (dobrze, że są firmy, które
dają 90 dni na zwrot pieniędzy za niewykorzystane produkty) i po kilku
tygodniach rezygnują? Czy po tym krótkim czasie swojego zaistnienia w biznesie obawiają się odrzucenia,
odmów, traktują ten biznes jak hobby, które tylko kosztuje?
Często brakuje WŁAŚCIWEGO TRENINGU nowej osoby. Nie wystarczy, aby wiedziała jak
stworzyć listę, jak rozmawiać z potencjalnymi Partnerami. Potrzeba jej
solidnego treningu UMIEJĘTNOŚCI,
przebywania z ludźmi, którzy prezentując pewną postawę, co do wartości, którą
mogą przekazać innym, dzięki marketingowi sieciowemu. Potrzeba aktywnego
uczestniczenia w procesie rekrutacji, w prezentacji. Kiedy widzisz, słuchasz i
DOŚWIADCZASZ, ten proces
przebiega szybciej. Jednemu wystarczy kilka godzin,
inny będzie potrzebował miesięcy, aby rozwinąć swój potencjał i poczuć się
pewnie. Jak wiele jest osób, które
zrezygnowały właśnie z tego powodu, że nie dały sobie czasu. Tylko niewielki odsetek ludzi, którzy
przyjdą do Ciebie będzie miała umiejętności, które pozwolą szybko ruszyć z miejsca, reszta potrzebuje intensywnego treningu.
Poświęć czas nowemu Partnerowi na EDUKACJĘ o branży, firmie,
produktach. Poświęć czas na trening umiejętności (sposób rozmowy, follow up, przełamywanie obiekcji, zamykanie).
Oczywiście, że ta osoba MUSI TEGO CHCIEĆ, ale skoro przyjęła naszą propozycję
to powinna też wiedzieć, że jest do wykonania wspólna praca. Zawsze ma prawo
zrezygnować, ale po naszej stronie leży ten początkowy WYSIŁEK, aby pokazać, że
WARTO! Dzięki TWOJEJ pracy zdobędzie PEWNOŚĆ siebie, tak potrzebną w biznesie.
Sponsorując Partnera to TY go wybierasz, to TY decydujesz czy chcesz z nim pracować, to TY go kwalifikujesz. Nie pracujesz z każdym
i nie każdemu proponujesz tę współpracę. Dlatego ustalasz z nim pewne zasady na
początku (plan działania, edukacja, trening, przyjęcie wartości i kultury organizacyjnej Waszego zespołu). W ten sposób proces duplikacji ma szansę iść
we właściwym kierunku. Marketing sieciowy jest biznesem, w którym pracujesz
zespołowo, jest procesem, w którym SPONSORUJESZ
i przekazujesz WIEDZĘ, aby Twoi Partnerzy mogli zrobić to samo.
To jest sens tej branży i DUPLIKACJI, budującej dźwignię. Prawdziwe pieniądze
leżą w procesie POWTARZALNOŚCI, dlatego pracujesz z Partnerem wiele miesięcy
albo tak długo dopóki się nie
usamodzielni i będzie zdolny do powtórzenia całego procesu! System wspierają niezależne narzędzia, którymi każdy może się posłużyć, i które są
łatwe do powielenia (filmy, prezentacja na slajdach, CD, telekonferencje, prezentacje online). Ten proces ma być usystematyzowany i skalowalny a Twoi nowi, wytrenowani Partnerzy gotowi do przekazania wiedzy dalej, aby kolejne osoby odtworzyły WZORZEC działania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz