wtorek, 6 stycznia 2015

JAK PRZYSPIESZYĆ budowę Twojej organizacji w marketingu sieciowym?

Jeżeli zacząłeś już swój biznes w marketingu rekomendacyjnym (sieciowym, społecznościowym, network marketingu, MLM - nazw jest wiele) to być może zastanawiasz się jak prosperować lepiej w tym roku. Przemyśl poniższe wskazówki:

1. Stwórz swój biznesplan na ten rok. Zaplanuj jaki cel chcesz osiągnąć (ranga, pieniądze, bonusy). Rozpisz swoje cele: dzienne, tygodniowe, miesięczne i kwartalne. Po co? Nie zbudujesz biznesu bez planowania. Spisane cele i codzienne aktywności, które spiszesz (najlepiej na 1 kartce A4) pozwolą Ci na sprawowanie kontroli nad procesem realizacji swoich zamierzeń. 

2. Twój zespół nie rozrasta się, spędzasz czas na ciągłym motywowaniu, pobudzaniu i szkoleniu swoich Partnerów ale nie przynosi to rezultatu? Zajmij się stworzeniem NOWEJ GRUPY, którą dodasz do swojej organizacji.

3. Miej wizję długoterminową, większość najlepiej zarabiających marketerów na świecie była w JEDNEJ FIRMIE przynajmniej
przez 10 lat! To nie znaczy, że nie możesz zarabiać dobrych pieniędzy po roku ale zależy to od bardzo wielu czynników, o których pisałam m.in. w poście na temat TARCZY ZEGARA.

4. Dodawaj do swoje listy przynajmniej 1-2 osoby dziennie. Codziennie kogoś spotykasz i masz okazję nawiązać rozmowę. Nie chodzi tu o zachwalanie biznesu w chwili poznania danej osoby, po prostu weź kontakt i dodaj ją do listy. Jeżeli będziesz konsekwentny, to w ciągu roku Twoja lista może powiększyć się o ponad 700 osób! 

5. Pomóż Twoim nowym Partnerom w kontaktowaniu się z ich ciepłym rynkiem, to jest najprostsza a zarazem niełatwo rzecz dla nich do zrealizowania w pierwszej kolejności, w której możesz bardzo pomóc. 

6. Wyślij pocztą odręcznie napisaną kartkę to bardzo dobry sposób na budowę relacji. Masz pewność, że zostanie przeczytana. To popularna metoda w USA, u nas zsunięta na margines, a'propos kiedy Ty sam otrzymałeś od kogoś kartkę? 

7. Dlaczego ktoś miałby przyłączyć się do Twojego biznesu? Zapisz na kartce przynajmniej kilka powodów, dla których miałby to zrobić oraz to, co w zamian konkretna osoba otrzyma od Ciebie. Jak zamierzasz mu pomóc?

8. Bądź świadomy faktu, że większość ludzi nie podejmuje decyzji o zaangażowaniu się w marketing sieciowy na pierwszym spotkaniu. Niejednokrotnie wymaga to wielu ekspozycji. Bądź w kontakcie z osobami na liście, przynajmniej raz na 90 dni. Aby ktoś się przyłączył musi być właściwy czas dla niego. Czasami ludzie nie mają głowy do biznesu z powodu najrozmaitszych sytuacji życiowych, jeżeli pozostaniesz w kontakcie, to masz szansę usłyszeć, że coś się zmieniło. 

9. Telefon jest Twoim przyjacielem, w ciągu godziny możesz wykonać 10-20 połączeń. W ten sposób możesz łatwo skontaktować się z 300-600 osób w ciągu miesiąca i dokonać wstępnej kwalifikacji osób. Po prostu podnieś słuchawkę! Oczywiście to wymaga dużej listy ale o tym przy innej okazji.

10. Udoskonal dwie umiejętności: SŁUCHANIA I ZADAWANIA PYTAŃ. Naucz się jak zadawać pytania i jak odpowiadać przy użyciu pytań, to daje niesamowite rezultaty. Kiedy zadajesz pytania słuchaj uważnie a otrzymasz wszystkie odpowiedzi, których potrzebujesz.

11. Wykorzystuj narzędzia w prezentacji! To nie jest teatr jednego aktora. To, co robisz ma ma być powielone czyli zduplikowane. Ludzie mogą być zachwyceni Twoją prezentacją ale jednocześnie pełni wątpliwości czy oni będą tak samo umieli pokazywać biznes. Dlatego wykorzystuj webinary, prezentacje online, filmy. 

12. Zaplanuj 90-dniowe wyzwanie, skompresuj czas i w ciągu 3 miesięcy postaraj się zrobić to, co inni robią w ciągu roku lub dwóch lat. Historie topowych leaderów pokazują, ze wszyscy mieli taki okres w swoim życiu. 

13. Codziennie czytaj przynajmniej kilka, kilkanaście stron historii, które będą dla Ciebie inspiracją do działania. Historie dążenia do sukcesu, motywacji, osiągania celów. Jeżeli wolisz oglądać lub słuchać to rób to, ale nie rezygnuj z tych czynności pod płaszczykiem braku czasu. Chodzi bowiem o to, aby wykształcić dobre nawyki, które poprowadzą Cię we właściwym kierunku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz