niedziela, 4 stycznia 2015

NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ zanim podejmiesz współpracę?

Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem biznesu z firmą z branży marketingu rekomendacyjnego weź pod uwagę kilka ważnych aspektów. Wybór jest ogromny, firm  jest bardzo wiele – polskich i zagranicznych, które działają na kilkudziesięciu rynkach świata. Zanim się na cokolwiek zdecydujesz, zapytaj siebie - co mnie interesuje? Zdrowie, dieta, uroda, podróże, produkty dla domu, produkty finansowe czy inwestycyjne, a może jeszcze coś innego? 

Wróć do swojego pytania - DLACZEGO chcę to robić? Wbrew pozorom to pytanie jest fundamentem i motywacją dla Ciebie i Twojego działania. Odpowiedz szczerze (lepsze życie dla mnie i moich dzieci, pomoc rodzinie, bardziej luksusowe wakacje, więcej podróży w ciągu roku, pieniądze na hobby, lepszy sprzęt w domu itd.) i najlepiej odpowiedź zapisz na kartce,
aby do niej wrócić w chwilach słabości.

Przejrzyj propozycje firm z interesującej Cię branży, skorzystaj z wiarygodnych źródeł internetowych i czasopism. Jak długo działa konkretna firma, na ilu rynkach, czy dopiero zaczyna? Zobacz jak wygląda plan wynagrodzeń. Najlepszy plan to taki, w którym rejestrując osobiście Partnerów do biznesu tworzysz zespół, który sobie pomaga i współpracuje ze sobą, bo to powoduje energiczniejszy wzrost organizacji i szybsze wypłaty. Sprawdź terminy wypłat wynagrodzeń – np. firmy amerykańskie mają system cotygodniowych wypłat a nie miesięcznych. Zobacz bonusy (raty za auto, wycieczki, prowizje od europejskich i światowych obrotów).

Sprawdź czy ludzie stojący na czele, to osoby z sukcesem w tej branży, mający wizję dalszego rozwoju – jak wejdziesz na stronę interesującej Cię firmy to takie informacje powinny być szczegółowo opisane.
Zobacz, jakie narzędzia wsparcia oferuje firma (szkolenia z zakresu umiejętności i rozwoju osobistego, mentoring, szkolenia online, własna strona internetowa, materiały drukowane).

Pomyśl ile możesz wydać pieniędzy aby zainwestować w ten biznes! Chodzi o to, że decydując się na współpracę kupujesz produkty danej firmy, najczęściej w tzw. pakietach. Droższych lub tańszych, wybór droższego wiąże się z większymi bonusami czy prowizjami. TY wybierasz taki na jaki Cię stać! Pamiętaj, że zawsze możesz podnieść swój pakiet w trakcie współpracy i nie ma sensu robić tego na początku, kiedy jeszcze nie zarabiasz. Sprawdź czy jest tzw. system automatycznej wysyłki, który realizuje Twoje zamówienia, przysyłając Tobie produkty, których używasz na własne potrzeby jak i utrzymujesz kwalifikację należnych prowizji i awansów. Są firmy, które dają aż 90 dni na wycofanie się z umowy i zwrot zakupionych produktów z minimalnym potrąceniem, co sprawia, że nie ponosisz ryzyka, jeżeli zmienisz zdanie.

Upewnij się, że Twoja firma wysyła produkty bezpośrednio „pod drzwi” do Ciebie i Twojego Klienta, czyli nie jesteś obarczony żadnym odbiorem, dostarczaniem zamówionych produktów itd.

Generalnie nie chodzi tu o to aby sprawdzać wszystkie szczegóły bo nigdy nie podejmiesz decyzji – weryfikujesz kluczowe sprawy. Wybierasz biznes bliski Tobie lub taki, który Cię przekonuje co do panujących trendów i potencjału odbiorców. Upewniasz się, że na początku będziesz miał Pomoc osoby, która Cię zaprosiła do biznesu (na szkoleniach online, na żywo, telefonicznie) aby jak najszybciej wystartować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz