sobota, 28 marca 2015

5 AKTYWNOŚCI, które przyniosą Ci pieniądze w marketingu rekomendacyjnym

Na spotkaniach ludzie ZAWSZE zadają pytanie: a ile Ty już jesteś w tym biznesie? Zupełnie tak, jakby czas, który minął od Twojej rejestracji był MIARODAJNYM wyznacznikiem progresu w marketingu rekomendacyjnym. To, ile jesteś w tym biznesie nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Możesz być rok, dwa, pięć lat. To, co ma fundamentalne ZNACZENIE to ilość SPOTKAŃ, które przeprowadziłeś w celu przedstawienia swojej propozycji nowym osobom, jak i spotkań dla ludzi z Twojego zespołu.

Jeżeli w ciągu roku zrobiłeś 10 prezentacji, to tylko ten FAKT się liczy. Cóż z tego, że budujesz listę kontaktów, skoro telefonowanie z zaproszeniem na spotkanie, jest dla Ciebie bolesnym przeżyciem i wciąż odkładasz tę aktywność na kolejny dzień. Bez spotkań prezentujących Twoją możliwość biznesową nie DAJESZ sobie szansy na zarabianie pieniędzy. Zakładając, że masz np. 10-15 godzin tygodniowo na budowę tego biznesu, w wymiar tych godzin wchodzi w 90% TYLKO to, co jest związane z aktywnościami
przynoszącymi pieniądze. W jej skład wchodzą:

1. Zapraszanie na spotkania
2. Prezentacje (osobiste, internetowe, poprzez przesłanie właściwych materiałów)
3. Follow up 
4. Rejestracje kandydatów zdecydowanych na współpracę oraz klientów
5. Trening nowych Partnerów

Wszystkie Twoje pozostałe działania, takie jak udział w szkoleniach, rozwój osobisty, czytanie książek poświęconych budowie biznesu, motywacja, poszukiwanie nowych kontaktów, przeglądanie Internetu i social media, czytanie blogów, artykułów poświęconych branży, oglądanie filmów, są bardzo istotnym elementem całej układanki, jakim jest marketing rekomendacyjny, ale nie prowadzą BEZPOŚREDNIO do zarabiania pieniędzy, choć są niezbędnym elementem.

Podejmujesz te konkretne aktywności i na nich skupiasz swoją UWAGĘ. Zawsze możesz siebie zapytać, co mnie PRZYBLIŻA do zarobienia pieniędzy w tym tygodniu czy miesiącu? Co muszę ZROBIĆ w tym kierunku? Przeglądać Internet czy zaprosić na spotkanie? 

Aby ułatwić sobie zadanie możesz stworzyć DZIENNIK tygodniowej aktywności, w której będziesz codziennie zapisywać ilość wykonanych telefonów, wysłanych e-maili, follow up, liczbę przeprowadzonych prezentacji i nowych rejestracji do biznesu. To proste narzędzie da Ci skuteczny PODGLĄD twojej aktywności. Po każdym tygodniu będziesz wiedzieć, co powinieneś poprawić i nad czym trzeba popracować. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz