sobota, 7 marca 2015

CZY MARKETING REKOMENDACYJNY, to tylko „gra” oparta na liczbach?

Możesz usłyszeć takie twierdzenie i oznacza to, że Twoim ZADANIEM jest ROZMAWIANIE z odpowiednią ilością osób każdego dnia, aby jak najszybciej zbudować efektywny zespół i wyłowić swoich BUDOWNICZYCH biznesu. Jeżeli rozmawiasz z 5 osobami dziennie, przez pięć dni w tygodniu, to w ciągu miesiąca daje Ci to 100 osób i przekłada się w sumie na 1200 osób w ciągu roku. Jeżeli jedna na pięć osób będzie chciała się z Tobą spotkać i zobaczyć Twoją prezentacje, to w sumie ZROBISZ ich 240.  

Zakładając tę samą statystykę, czyli 1 z 5 osób zostanie Twoim PARTNEREM, zbudujesz zespół na 48 osób. SAM osobiście. Dodatkowo będziesz pracował z LUDŹMI Twoich Partnerów. To nie jest mało, ale jest to całkowicie możliwe do wykonania, jeżeli ktoś działa wg "starej szkoły", czyli w realnej rzeczywistości. ALE to są TYLKO LICZBY. Dają obraz i wyobrażenie, nie kłamią,
pokazują Ci, co możesz zrobić i w jakim czasie, przewidzieć EFEKT twoich DZIAŁAŃ, przekładający się na rezultat w postaci RANGI i PIENIĘDZY. 

Znakomita większość powie Ci, że liczby są WAŻNE, ale to jest biznes oparty NA RELACJACH. A to znaczy, że ludzie, z którymi rozmawiasz mają swoje potrzeby, uczucia i cele. Jesteś po to, aby POMÓC im osiągnąć to, czego pragną. Jeżeli skoncentrujesz swoją uwagę TYLKO NA ILOŚCI osób, z którymi rozmawiasz będziesz mieć nikłe szanse, aby poznać MOTYW ich działania. Będziesz niczym SPRZEDAWCA, który pracuje na swoją PROWIZJĘ.

To, co potrzebujesz ZROBIĆ to ZBUDOWAĆ MOST łączący Cię z konkretnym człowiekiem, zawiązać NIĆ POROZUMIENIA. A będziesz rozmawiać z różnymi osobowościami, z ludźmi, którzy NIE CIERPIĄ sprzedawców, a niektórzy tak mogą Cię postrzegać. Spotkasz tych, którzy kochają swoje pozorne BEZPIECZEŃSTWO na etacie a jednocześnie pragną zmienić swoje życie. 

Poznasz głośnych krzykaczy, którzy szukają natychmiastowych GRATYFIKACJI. Napotkasz wnikliwych ANALITYKÓW, którzy rozbiorą prezentację, plan wynagrodzeń i produkty na czynniki pierwsze. Będą przetwarzać to wszystko, zgodnie z własnym RYTMEM. Zobaczysz się z tymi, dla których, to właśnie będzie tylko GRA oparta na LICZBACH.

Jest szansa na konstruktywną rozmowę z każdym z nich. A TY możesz się DOSTOSOWAĆ rozpoznając ich osobowości, zadając pytania. MOŻESZ NADAĆ KIERUNEK Twojej rozmowie, ale najpierw ZBUDUJ RELACJĘ, OTWÓRZ człowieka zamiast go ZAMYKAĆ. Każda z tych osób może stać się Twoim budowniczym. Marketing rekomendacyjny realizowany w ten sposób, daje DUŻĄ szansę na stworzenie solidnego FUNDAMENTU, nawet wśród tych Kandydatów, z którymi porozumienie wydaje się trudne do osiągnięcia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz