wtorek, 3 marca 2015

SPOTKANIA, czy Twój kalendarz jest zapisany?

Kiedy organizujesz swoją pracę w marketingu rekomendacyjnym, jest wiele elementów, na które poświęcasz czas, aby TWÓJ BIZNES WZRASTAŁ. Szkolisz się, jeździsz na eventy, bierzesz udział w webinarch, czytasz książki, oglądasz filmy, słuchasz historii innych ludzi z branży, doskonalisz umiejętności, pogłębiasz wiedzę o produkcie/usłudze, przygotowujesz jak najlepszą wersję prezentacji. Te wszystkie czynniki są bardzo ISTOTNE, ale NAJWAŻNIEJSZĄ CZĘŚCIĄ tej układanki, która ma prowadzić Cię do ZARABIANIA pieniędzy, jest KALENDARZ wypełniony SPOTKANIAMI. Jeżeli Twój terminarz jest pusty, to Twój biznes może stać się DROGIM HOBBY. A firma wynagradza Cię za OBRÓT, jaki zrobisz ze swoją organizacją. 

UMAWIANIE SPOTKAŃ, na których możesz przedstawić
swoją propozycję współpracy lub przekazać informację o produkcie jest ESENCJĄ tego biznesu. Są dwa rodzaje SPOTKAŃ. Takie, na które Ty zapraszasz swoich Kandydatów oraz spotkania umawiane przez Twoich Partnerów z zespołu. Uczestniczysz w nich, pomagając każdemu nowemu Dystrybutorowi dokonać pierwszych rejestracji. Kalendarz trzeba zapełnić nie tylko SOBIE. 

Każda OSOBA w Twoim zespole powinna nad tym pracować, ponieważ TYLKO spotkania przynoszą REZULTATY. Mówi się, że w marketingu sieciowym nie masz SZEFA i ten fakt wbrew pozorom, jest dla wielu osób sporym PROBLEMEM. Jak mówi Eric Worre, legenda branży marketingu rekomendacyjnego, to właśnie KALENDARZ jest Twoim SZEFEM i tak możesz do tego podejść, jeżeli ta świadomość ułatwi Ci zadanie. Pusty kalendarz powoduje stagnację w biznesie i Twoją narastającą frustrację. 

Jeżeli DUŻO pracujesz, masz mało czasu postaraj się efektywniej zarządzać swoim czasem. Znajdź przynajmniej PÓL GODZINY w ciągu dnia na wykonanie kilku telefonów. Z wieloma osobami i tak nie umówisz się na następny dzień. Przeznacz przynajmniej DWA, TRZY dni w tygodniu na spotkania. Dobrym dniem na prowadzenie spotkań jest także SOBOTA. Dzięki takiej organizacji jesteś w stanie POROZMAWIAĆ z co najmniej z 6 osobami w JEDNYM TYGODNIU, czyli 24 osoby w miesiącu mogą otrzymać informacje o możliwościach zarabiania pieniędzy. Biorąc pod uwagę średnią statystykę, możesz wprowadzić do biznesu 3-4 osoby miesięcznie i od razu zapełnić KALENDARZ spotkaniami, organizowanymi dla tych nowych PARTNERÓW i ich Kandydatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz