wtorek, 17 marca 2015

CO MOŻE POMÓC w podjęciu decyzji o współpracy przez Twojego potencjalnego Partnera?

Mnóstwo osób, które obejrzą prezentację, a nawet kilkakrotnie spotkają się z Tobą, dalej ma wiele wątpliwości i NIE potrafi podjąć decyzji. I chcieliby i się boją. Skuteczną metodą, która może pomóc Twojemu Kandydatowi, jest zrobienie tzw. KRZYŻA ADENAUERA. Ponoć Konrad Adenauer wykorzystywał ten prosty sposób, kiedy miał trudną decyzję do podjęcia. Możesz także przeprowadzić "analizę konsekwencji GORSZEGO scenariusza", podaną przez MJ DeMarco w książce Fastlane Milionera. Ta analiza to odpowiedź na zaledwie TRZY PYTANIA:
1. " Jaka jest najgorsza możliwa konsekwencja tego wyboru"?
2.  "Jakie jest prawdopodobieństwo takiego rezultatu"?
3.  "Czy to ryzyko jest do przyjęcia"?

Wsłuchując się w odpowiedzi bez trudu rozpoznasz to, co najbardziej boli Twojego rozmówcę i będziesz mógł użyć ODPOWIEDNICH argumentów, przemawiających za rejestracją. KRZYŻ Adenauera
robisz następująco: bierzesz kartkę papieru, długopis i dzielisz ją na dwie części, w jednej kolumnie zapisujesz argumenty przemawiające za rejestracją w firmie marketingu rekomendacyjnego, w drugiej wypisujesz minusy tego biznesu.

Robisz to WSPÓLNIE ze swoim gościem. Bądź przygotowany, aby wypisać jak najwięcej plusów i za każdym razem, kiedy umieszczasz jakieś konkretne zdanie, znajdź POTWIERDZENIE u swojego Kandydata. Przykładowo, pytasz czy zgodzi się z Tobą w następujących kwestiach:

1. Inwestycja jest bardzo niewielka w porównaniu z biznesem klasycznym
2. Można budować alternatywne źródło dochodu
3. Jest realne uzyskanie bonusów, które sprawią dużo radości (wycieczki, finansowanie samochodu)
4. Można zaoszczędzić na podróże, drogie hobby
5. Jest możliwe pogodzenie obecnej pracy z równoległym budowaniem biznesu
6. Branża daje sposobność pomocy wielu ludziom
7. Można zrealizować konkretny cel finansowy
 i wiele innych…

Wypisujesz wszystkie argumenty ZA, biorąc pod uwagę WIEDZĘ, którą masz o swoim Kandydacie i jego POTRZEBACH. Słuchasz argumentów PRZECIW i spisujesz. A potem OMAWIASZ wszystkie minusy. Zadajesz PYTANIA, aby rozwiać wątpliwości i ewentualnie przekształcić je w plus. W tej metodzie chodzi o to, aby UŁATWIĆ podjęcie decyzji. Pokazać czarno na białym jak się sprawy mają. Poza tym, Twój potencjalny Kandydat AKTYWNIE uczestniczy w tym procesie i jest szansa, że w trakcie rozmowy, sam poda rozwiązanie swoich wątpliwości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz