poniedziałek, 30 marca 2015

3 NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY, które musisz pokazać w planie wynagrodzeń

Podczas Twoich rozmów o modelu biznesowym, jakim jest marketing rekomendacyjny spotykasz się z pytaniami dotyczącymi obrotu pieniędzy a konkretnie, kryjącą się pod nimi WĄTPLIWOŚĆ, czy ktoś może zarobić WIĘCEJ niż te osoby, które stoją wyżej w zespole. Ludzie mają w sobie taki automatyzm, który pozwala im oceniać każdą firmę wg tego samego kryterium, czyli osoby umiejscowione NIŻEJ w zespole pracują na tych, którzy zarejestrowali się wcześniej. 

Wynika to z braku WIEDZY, co jest całkowicie naturalną sprawą. Skąd normalny człowiek, który nie zetknął się z marketingiem rekomendacyjnym, ale za to słyszał o nielegalnych systemach finansowych miałby wiedzieć skąd się biorą pieniądze w organizacji? Pokazując plan marketingowy Twojej firmy nakreślasz schemat PRZEPŁYWU pieniędzy. Pokazujesz OBRAZOWO jak

wygląda ścieżka Twojego kandydata w CZASIE, od momentu zakupu produktu, czy usługi i w jaki sposób przepływają pieniądze, Chodzi o to, aby Twój Kandydat dobrze zrozumiał ten proces. W każdej firmie wygląda to INACZEJ, bo różne są plany wynagrodzeń ale pewne rzeczy są wspólne.
Pokazujesz 3 najważniejsze elementy:

1. Pieniądze, które Ty zarabiasz są wynikiem OBROTU produktami lub usługami a nie generują się dzięki procesowi rejestrowania kolejnych osób. OBRÓT, jaki wypracowują te osoby dla firmy, jest podstawą ich wynagradzania  i dzięki niemu pieniądze napływają do organizacji.
2. Każda osoba, która decyduje się na współpracę ma MOŻLIWOŚĆ osiągnięcia takich samych wyników, jak najlepiej zarabiający liderzy bez względu na CZAS rejestracji i UMIEJSCOWIENIE w zespole. Możesz pokazać na konkretnych przykładach jak np. osoby, które zarejestrowały się rok później przeskoczyły w dochodach ludzi, którzy zdecydowali się współpracę znacznie wcześniej. To jasno pokazuje ścieżkę kariery, możliwość awansów i osiągania dochodów.
3. Premie, które wynikają z Twojej AKTYWNOŚCI (np. wielkość zakupów nowych Partnerów, klientów) są WYŻSZE niż osób, które znajdują się NAD Tobą w strukturze.

Aby dobrze przedstawić te 3 elementy musisz BARDZO DOBRZE znać plan marketingowy i zilustrować to konkretnymi przykładami. To powinno rozwiać wątpliwości Twojego Kandydata w kwestii przepływów pieniężnych w marketingu rekomendacyjnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz