sobota, 21 marca 2015

ILE RAZY potrzebujesz się spotkać, zanim zarejestrujesz nową osobę?

Czy należysz do osób, które natychmiast podejmują decyzję? Masz przyjaciela, który przedstawia Ci temat interesującego biznesu, w którym oboje możecie zarobić pieniądze. Masz do niego zaufanie i decydujesz się OD RAZU. Ilu masz takich przyjaciół? Być może kilku. Pozostali to znajomi, rodzina, osoby, które znamy z różnych relacji zawodowych, kręgów naszej aktywności czy zainteresowań. Bardzo wielu ludzi dopiero POZNAMY. Do pewnych osób odzywamy się po latach, odnawiamy relacje. Niektórym trudno zmierzyć się z faktem, że kandydat na Partnera potrzebuje czasami WIELOKROTNYCH spotkań, aby podjąć decyzję o współpracy. 

Świadomość tego PROCESU oszczędzi Ci przysłowiowego bólu głowy. Umiejętny follow up, przekazywanie kolejnych informacji poprzez niezależne
narzędzia (filmy, webinary, płyty, udział w wydarzeniach) daje Ci możliwość KONTROLOWANIA całego procesu a jednocześnie poczucie komfortu wewnętrznego. Czasami potrzeba kilku dni a bywa i kilku miesięcy, zanim uzyskasz odpowiedź TAK i dokonasz rejestracji. Będziesz potrzebował przeprowadzić średnio od 4-6 spotkań. Często to żmudny proces, bo wieloetapowy, ale WARTY zachodu. 

Najpierw kwalifikujesz swojego Kandydata, poznając jego problemy i potrzeby. Słuchasz. Pokazujesz rozwiązanie, jakim może być dla niego marketing rekomendacyjny. Czasami robisz prezentację samodzielnie, korzystając z narzędzi, które masz lub zabierasz go na prezentację w większym gronie. Przekazujesz materiały informacyjne, podsyłasz filmy, odpowiadasz na wątpliwości, ponownie się spotykasz, zbliża się event, na który RAZEM możecie się wybrać.

Im BARDZIEJ Twój Kandydat zbliża się do podjęcia decyzji, tym mocniej INTENSYFIKUJESZ działania, aby przedstawić jak najwięcej możliwości związanych z marketingiem rekomendacyjnym. Za każdym razem pokazują się coraz szersze perspektywy tego biznesu, Twój Kandydat może zobaczyć zaangażowanie innych ludzi, ich osiągnięcia, wartości pozamaterialne, korzyści z działania produktów

Jeżeli uda Ci się zabrać go na event, to zobaczy SKALĘ tego biznesu. Trudno przewidzieć, ile czasu tak naprawdę będzie potrzebował Twój potencjalny Partner. Staraj się działać SZYBKO, w miarę możliwości SKONDENSUJ spotkania w czasie, ale bądź też cierpliwy i wyrozumiały. Czasami naprawdę potrzeba czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz