czwartek, 19 marca 2015

KIEDY TWÓJ KANDYDAT nie jest przekonany do produktu

W czasie prezentacji omawiając MOŻLIWOŚCI zarabiania pieniędzy, wynikające z planu marketingowego, przychodzi moment na pokazanie PRODUKTU. Załóżmy, że zajmujesz specyfikami związanymi z suplementacją  i zdrowym stylem życia. Jesteś do nich przekonany, przywiązany, znasz ich działanie i wiesz jak może zadziałać na innych ludzi. Jesteś świadomy, że te produkty reprezentują sobą WARTOŚĆ. Omawiasz działanie, pokazujesz WYJĄTKOWOŚĆPROBLEM, jaki rozwiązują. Przedstawiasz w skondensowanej formie badania i wyniki. Jeżeli istnieje możliwość spróbowania danego specyfiku, to korzystasz z tej możliwości.

Jeżeli nie jest to kłopotliwe ze względu na formę opakowania i jego wielkość, nie ma przeszkód aby to zrobić w trakcie spotkania na mieście. Z powodzeniem może to mieć miejsce na prezentacji organizowanej w hotelu, ale i w swobodnej atmosferze u Ciebie w domu. Często goście próbują, nawet im odpowiada smak, ale w pewnym momencie mówią: NIE WIERZĘ w jego działanie. Przychodzi moment,

w którym górę bierze SCEPTYCYZM. Przedstawiona wiedza nie działa. Choćbyś się "zapalił" wewnętrznie, bo jesteś emocjonalnie przywiązany do produktu i nie rozumiesz, jak ktoś może mieć wątpliwości, co do jego działania ZATRZYMAJ SIĘ. Nie przekonuj, nie podawaj kolejnych argumentów, tylko zadaj kilka prostych PYTAŃ.

Jeżeli usłyszysz zdanie: nie jestem przekonany, nie wierzę w działanie zapytaj:
1. Dlaczego tak uważasz?
2. A w jaki sposób mógłbyś się przekonać?
3. Czy uważasz, że tysiące osób używa tych produktów tylko po to, aby właściciel tej firmy był jeszcze bogatszy, czy może z innego powodu?
4. A co powiesz na spróbowanie produktu przez Twoją najbliższą  rodzinę? Na pewno powiedzą Ci prawdę, jak działa na nich ten suplement.

Tych pytań może być wiele i nie chodzi o to, aby przypierać kogoś do muru, tylko DOWIEDZIEĆ się dlaczego ktoś myśli w ten właśnie sposób, zasypywanie kolejnymi informacjami nie ma sensu. Twój Kandydat sam w pewnym momencie odpowie Tobie, dlaczego nie ma przekonania. I może to być zwykłe "nie, bo nie" ale i pozytywna refleksja, skłaniająca do przetestowania Twojego specyfiku. Zawsze ZOSTAWIAJ materiały o produkcie (prześlij film, daj broszurę, zaproś na webinar, daj próbki) i oczywiście UMÓW się na NASTĘPNE spotkanie. 

Znakomita większość firm z branży marketingu rekomendacyjnego posiada w swojej ofercie doskonałe i unikalne produkty, które NIE MAJĄ odpowiednika na rynku detalicznym i to jest ich SIŁĄ. Ale ten fakt nie zawsze uświadamia sobie Twój Kandydat, zwłaszcza po pierwszym spotkaniu.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz