środa, 11 marca 2015

MUSZĘ TO PRZEMYŚLEĆ, czy słyszałeś to zdanie po spotkaniu?

Kiedy zakończysz swoją prezentację biznesową, Twój Kandydat niejednokrotnie ma zamieszanie w głowie i gonitwę myśli. Zadaje sobie pytania, których być może Ty NIGDY nie usłyszysz. Po pierwsze pyta sam siebie, czy będzie POTRAFIŁ zrobić ten biznes, po drugie czy odzyska pieniądze, które zainwestuje w produkty oraz czy TY jesteś ODPOWIEDNIĄ osobą, która pomoże mu w odniesieniu sukcesu. Wynikiem tych szybkich rozważań, jest padające, nieśmiertelne zdanie: MUSZĘ TO PRZEMYŚLEĆ

I choć jest ono bardzo ogólnikowe i tak naprawdę NIC nie mówi, daje TOBIE wyraźny sygnał, że Twój Kandydat NIE JEST GOTOWY. Powinieneś się zgodzić, że jak najbardziej WARTO przemyśleć Twoją propozycję i jednocześnie już na tym etapie być pomocnym. Nie NEGUJ odpowiedzi swojego rozmówcy. Ludzie mają problem z podjęciem decyzji, nawet jeżeli
są zainteresowani pewnymi możliwościami. Ktoś musi im dać odpowiedzi na powstające wątpliwości. 

Dlatego zadawaj PYTANIA. Zapytaj, co chce przemyśleć, bo ZNASZ większość odpowiedzi, w CZYM możesz mu pomóc, jakich informacji potrzebuje? Przytocz historie, które pokazują jak Ci, którzy nie mieli doświadczenia w marketingu rekomendacyjnym odnieśli sukces, jak włożone pieniądze zwróciły się w OKREŚLONYM czasie, pokaż, że TY jesteś właściwą osobą, która mu POMOŻE zbudować ten biznes. Niech Twój kandydat wie, że szanujesz jego stanowisko, ale niech za tym idzie TWOJE kolejne działanie. 

Jeżeli ta osoba prowadzi własny biznes, który zajmuje jej 12 godzin na dobę, posłuż się historią podobnego przedsiębiorcy, który miał identyczny problem. Przedstaw, jak został rozwiązany. Zapamiętuj HISTORIE innych ludzi, bo one są podstawą. Pokazuj te, które mają swoje korzenie w Twoim najbliższym środowisku, blisko Ciebie, w Polsce a nie np. w Azji. Te historie SPRZEDAJĄ

Zapytaj, czy chce zobaczyć w jaki sposób może się zwrócić inwestycja w pakiet startowy przy odpowiednich założeniach, podaj przykłady. Pokaż siebie jako człowieka, który zmierza do CELU. Bądź pewny siebie, bo przecież JESTEŚ. Bądź odpowiednio nastawiony mentalnie bez względu na to, jaki będzie efekt Twojej prezentacji. Masz do zaoferowania coś bardzo WARTOŚCIOWEGO, dlatego prezentuj pewną POSTAWĘ. Jednocześnie daj z siebie wszystko i UPEWNIJ się, że Twój kandydat na Partnera otrzyma wszystkie potrzebne informacje (książka, broszura, filmy, nagranie ze szkolenia), aby mógł wszystko PRZEMYŚLEĆ i pamiętaj aby umówić NASTĘPNE spotkanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz