niedziela, 5 kwietnia 2015

BUDUJESZ ZESPÓŁ czy rekrutujesz tylko nowych ludzi?

Ludzie często myślą, że ich główną rolą w marketingu rekomendacyjnym jest REJESTRACJA jak największej ilości nowych Kandydatów. Mierzą swoją skuteczność tym, że w danym miesiącu wpisali 20, 50 a może i więcej osób. Ludzie, których znam, a którzy w chwili obecnej zarabiają największe pieniądze na polskim rynku w tej branży, w ciągu kilku lat zarejestrowali osobiście tylko KILKADZIESIĄT osób. To, co robili i robią to BUDUJĄ zespoły i pomagają im w osiągnięciu konkretnego rezultatu. Pracują w GŁĘBOKOŚCI. Pracują z tymi, którzy chcą się rozwijać. 

Skupiając się tylko na pozyskiwaniu nowych Partnerów, kiedy masz czas, aby pomóc nowym ludziom w rozwinięciu ich biznesu? Kiedy możesz przekazać wiedzę

o podstawowych umiejętnościach, sposobie budowania zespołu jak i zarabianiu pieniędzy? Większość osób w marketingu rekomendacyjnym nie jest jednozawodowcami. Pracują w swoich firmach lub na etacie. Mogą poświęcić 2-3 godziny dziennie.
Jeżeli szukasz tylko nowych ludzi, to fakt są wyniki, ale być może na KRÓTKĄ metę. Ilu z tych nowych Partnerów PODEJMUJE działanie? Ilu z nich zostanie w następnych miesiącach, jeżeli nie wie, co i jak ma robić? Oczywiście nie każdy zacznie działać, mimo wcześniejszych deklaracji albo odejdzie. Ale Ci najwięksi w branży osiągają GIGANTYCZNY sukces dzięki temu, że UCZĄ swoich nowych ludzi, pomagają im, aby jak najszybciej zarobili pierwsze pieniądze, odnieśli sukces, usamodzielnili się i POWTARZAJĄ PROCES od nowa. Są świetnymi NAUCZYCIELAMI
Wracają do swojej listy i pracują nad rejestracją nowych osób w momencie, kiedy mogą to zrobić, czyli wtedy, kiedy Nowy Partner ma już swoich ludzi do współpracy, zarabia pieniądze i może sam przekazywać wiedzę o budowaniu biznesu.
Jeżeli zajmujesz się tylko pozyskiwaniem nowych Partnerów, to siłą rzeczy NIE MASZ czasu pracować z nimi. A NOWI mają wiele pytań, wiele wątpliwości i potrzebują WSPARCIA. Pozostawieni SAMI sobie nie zdziałają wiele. Często chcą, ale NIE ma im kto pomóc, SAMI szukają i jeżeli są zdeterminowani odniosą sukces ale zamiast iść PROSTĄ drogą ze swoim Sponsorem są zdani tylko na siebie. Kiedy budujesz zespół to wprowadzasz ludzi, pracujesz z nimi, uczysz ich i pomagasz tak długo, jak to jest konieczne i dopiero wracasz do osobistej rekrutacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz