niedziela, 19 kwietnia 2015

CZY TWÓJ SPONSOR w marketingu rekomendacyjnym, zna Twoje zalety?

Rejestrując się i podpisując umowę z wybraną firmą działającą w branży marketingu rekomendacyjnego otrzymujesz status NIEZALEŻNEGO Dystrybutora. I choć istnieje SYSTEM, za którym należy podążać, aby z sukcesem budować swoją organizację, to każdy człowiek posiadając różnorodne atuty, swoje mocne i słabe strony robi go INACZEJ. Chcę przez to powiedzieć, że każdy może wybrać sposób, w jaki chciałby DZIAŁAĆ i w którym będzie czuć się najlepiej, cały czas pracując nad sobą. Jeżeli prześledzisz historie czołowych liderów, posłuchasz ich, to zobaczysz, że każdy z nich robi go w odmienny, sobie właściwy sposób, eksponując swój BLASK. 

Często usłyszysz, że jeżeli chcesz robić marketing rekomendacyjny po swojemu, to POLEGNIESZ w tym biznesie. I to jest prawda,
nie chodzi tutaj o wymyślanie koła na nowo. Jest klucz, który zawiera najistotniejsze elementy tego biznesu jak: lista, zapraszanie, prezentacja, follow up i trening nowej osoby. Absolutnie każdy Dystrybutor/Partner jest niezależny, a to oznacza m.in., że sam decydujesz o sobie. Twój SPONSOR powinien wprowadzić Cię w biznes, przekazać wiedzę, pokazać narzędzia, ale JEDNOCZEŚNIE pomóc Tobie stworzyć STRATEGIĘ działania, która będzie pracowała dla Ciebie z wykorzystaniem Twoich zalet i mocnych stron. Musi Cię poznać.

Przykładowo jesteś introwertykiem, nie jesteś specjalnie towarzyski, ale doskonale budujesz atmosferę i ludzie cenią Twoje zdanie. Podoba Ci się propozycja współpracy i chcesz nauczyć się zarabiać w marketingu rekomendacyjnym. Co to oznacza dla Twojego Sponsora? Mógłby powiedzieć, że od jutra zapraszasz wszystkich ludzi, jakich znasz na prezentację biznesową, która odbywa się w Hotelu X, choć to nie jest jedyna opcja

Ale może także opracować z Tobą taki PLAN, który pozwoli Ci ruszyć z miejsca bez OFIAR. Wybrać razem z Tobą, czy wolisz robić prezentacje 1 na 1 w starannie dobranym miejscu na mieście czy w domu. A może wolisz zapraszać na prezentacje INTERNETOWE, które prowadzą doświadczeni liderzy?

Możliwe, że przesiadujesz  godzinami przed komputerem i masz rozbudowaną sieć własnych Klientów w Internecie, masz mnóstwo kontaktów w social media? Chodzi o to, że każdy może DOKONAĆ wyboru a rolą SPONSORA jest wskazanie KILKU dróg prowadzących do budowy organizacji. Poznając Partnera można nakierować go tak, aby od początku działał z wykorzystaniem swoich mocnych stron. To, co świetnie sprawdza się w przypadku jednej osoby, nie zawsze zadziała u drugiej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz