poniedziałek, 27 kwietnia 2015

CO ZROBIĆ, KIEDY ZNIKA Twój Sponsor?

Rolą Sponsora jest przedstawienie Tobie możliwości, jakie daje marketing rekomendacyjny. Ty podejmujesz decyzję. Rejestrujesz się i kupujesz pierwsze produkty/pakiet startowy. Od tej chwili Twój Sponsor bierze za Ciebie odpowiedzialność: wprowadza Cię w biznes, przekazuje wiedzę i robi z Tobą spotkania. Uczysz się przy nim praktycznych umiejętności.

Pokazuje Ci jak skutecznie zapraszać i jak szukać właściwych osób do biznesu. Zabiera na eventy, wskazuje ścieżkę samorozwoju. Rozbudza Twój drzemiący jeszcze potencjał, pobudza do DZIAŁANIA. Pracujecie razem, aż będziesz SAMODZIELNY. Wtedy usuwa się w cień, ale
zawsze jest w Twoim zasięgu. 

Jednak wielu Sponsorów ZNIKA. Miesiąc, dwa, trzy i robi się pusto. Zaczynasz biznes i nagle zostajesz sam. Nie wiesz, co robić dalej. Owszem, są firmowe szkolenia, webinary, ale kontakt ze Sponsorem jest KONIECZNY. Kiedy znajdziesz się w takim położeniu, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest znalezienie AKTYWNEJ osoby w strukturze, która znajduje się wyżej od Ciebie. Musisz się dobrze rozglądnąć i nawiązać kontakty, bo często zdarza się tak, że ludzie nie wiedzą, kto jest bezpośrednio w ich linii sponsorowania. Znają tylko Sponsora, którego już nie ma. 

Dlatego poszukaj osoby, która DZIAŁA w Twojej organizacji dłuższy czas i wiesz, że cały czas rozwija zespoły. Zapytaj czy możecie razem pracować przez pewien czas. Niech Ci pomoże, ale sam także pokaż, że Ci zależy. To musi być osoba, z którą dobrze się rozumiesz, która Tobie ODPOWIADA mentalnie. Przecież zdecydowałeś się na biznes marketingu rekomendacyjnego, bo Twój Sponsor pokazał Ci PERSPEKTYWY, ale i jego osoba wzbudziła Twoje zaufanie. 

Nie z każdą osobą, która jest nad Tobą w organizacji i odnosi sukces, znajdziesz wspólną płaszczyznę. Dlatego poznaj jej grupę, system wartości i kulturę organizacyjną. Bądź świadomy, że Twoja sytuacja nie jest ŻADNĄ przeszkodą, w osiągnięciu przez Ciebie sukcesu. Wręcz przeciwnie, to jest PRÓBA, jak silne jest Twoje DLACZEGO w tym biznesie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz