środa, 29 kwietnia 2015

PROCES ESKALACJI SPOTKAŃ w marketingu rekomendacyjnym

Zapraszając swojego Kandydata na prezentację możliwości, jakie daje współpraca z Tobą w marketingu rekomendacyjnym weź pod uwagę tzw. ESKALACJĘ spotkań. Zanim dojdzie do rejestracji potrzeba co najmniej KILKU ekspozycji. Staraj się nie proponować swoim znajomym pierwszego spotkania w hotelu, niejednokrotnie słowo prezentacja hotelowa kojarzy się niewłaściwie - z miejscem, w którym "wciska" się ludziom drogie rzeczy, których nie potrzebują.  Twój Kandydat musi dojrzeć, mieć już minimum wiedzy na temat branży. Wiele zależy od Twojego autorytetu, jeżeli jesteś osobą bardzo towarzyską, masz rozbudowaną sieć kontaktów i odniosłeś sukces w jakiejś dziedzinie - będzie Ci znaczniej łatwiej.

Takich ludzi jest jednak stosunkowo niewielu. Większość
z bólem głowy myśli, komu i jak zaprezentować swój biznes. Twój Kandydat powinien być ZAKWALIFIKOWANY po pierwszym spotkaniu z Tobą, które odbyło się w domu lub na mieście, powinien odpowiedzieć na KLUCZOWE pytania:

1. Co Ci się najbardziej podobało w prezentacji?
2. Ile chciałbyś zarobić w tym biznesie?
3. Ile czasu możesz poświęcić, aby osiągnąć takie dochody?
4.Jeżeli ludzie z doświadczeniem pokażą Ci sposób działania, to czy podejmiesz współpracę?

W przypadku pozytywnej odpowiedzi na całość lub część pytań, podejmujesz decyzję o zaproszeniu na spotkanie w większym gronie, czyli właśnie na prezentację hotelową. Przedstaw ją, jako możliwość spotkania ludzi, którzy zarobili pieniądze w marketingu rekomendacyjnym, którzy POKAŻĄ, w jaki sposób prosperuje ta branża i jak Twój Gość może na tym skorzystać. Zaplanuj tak, aby to spotkanie odbyło się w ciągu 48 godzin.

W międzyczasie podsycaj zainteresowanie, przekaż materiały, podeślij film. Po prezentacji przedstaw swojego Kandydata, niech Twój Sponsor poprowadzi rozmowę, z pewnością będzie wiedział, jak zadać właściwe pytania, które dadzą do myślenia. Przedstaw Gościa ludziom z zespołu, pamiętaj, że Twój zespół tworzą także osoby, które są wyżej od Ciebie w organizacji. To będzie początek budowania NOWEJ relacji z potencjalnymi współpracownikami.

Jeżeli nie dojdzie do rejestracji, kontynuuj DZIAŁANIE. Zaplanuj spotkanie w mniejszej grupie, zaproś na webinar czy zbliżający się event. Czasami potrzeba CZASU, dużo czasu, aby ktoś zobaczył siebie w marketingu rekomendacyjnym. Proces eskalacji spotkań bardzo pomaga w decyzji na TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz